دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1403 - 16:14
در مراسم رونمایی از پوستر؛

دهقانی: امام‌شناسی رویکرد جشنواره حضرت علی اکبر(ع) است

دهقانی: امام‌شناسی رویکرد جشنواره حضرت علی اکبر(ع) است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، رویکرد جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌خوانی حضرت علی اکبر علیه‌السلام را امام‌شناسی برشمرد.
کد خبر : 927732

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌خوانی حضرت علی اکبر علیه‌السلام با اشاره به ویژگی منحصر به فرد آن حضرت از خلق و خوی و شمایل به پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم گفت: در حوزه تربیت به الگو احتیاج داریم که ایشان سرمشق خوبی برای جوانان است.

وی درباره رویکرد جشنواره در سال جاری گفت: امسال نسبت به سال گذشته رویکرد بهتری خواهیم داشت و آثار ارسال شده حاوی منبع غنی از امام‌شناسی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد متذکر شد: امیدواریم با مشارکت اندیشمندان از سراسر کشور و جهان یک جشنواره در شأن حضرت علی اکیر علیه‌السلام برگزار و از قالب شعر برای بیان ویژگی‌های ایشان استفاده کنیم.

دهقانی اشکذری با اشاره به فعال بودن سامانه ارسال آثار گفت: بازه اصلی جشنواره مهدویت از ۱۳ رجب آغاز شده و در روز جوان، روز تولد حضرت علی اکبر علیه‌السلام خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته