دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1403 - 08:59
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد بوشهر:

آزادگان شهدای زنده هستند

آزادگان شهدای زنده هستند
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: آزادگان شهدای زنده هستند که بزرگداشت مقام آنان بر ما واجب است.
کد خبر : 927583

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جلسه بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: این یادگاران دفاع مقدس و روز‌های آتش و خون با گام‌های مطمئن و دل‌های سرشار از عشق و ایمان به خدا و وطن، برای رسیدن به قلّه‌های فتح و ظفر ایستادگی کردند.

وی افزود: آزادگان شهدای زنده هستند که بزرگداشت مقام آنان بر ما واجب است. ارج نهادن صبوری آنان وظیفه ملی بوده و باید مراقب بود پای غفلت بر فداکاری‌هاییشان نگذاریم. امام راحل زیبا و شایسته، این فرزندان خود و میهن اسلامی را توصیف فرمودند و بیان کردند: «اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادی‌اند و آزادگان جهان آن را زمزمه می‌کنند.»

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: آزادگان نه تنها اسیر نبودند؛ بلکه آنان دور از هرگونه وابستگی‌ها و دل‌بستگی‌ها بودند و ندای آزادمردی را به گوش همه جهانیان رساندند.

داستار بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز چنین می‌فرماید: شما ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غصب شده بودید. خدای متعال شما را به ملّت و به این کشور اسلامی برگرداند. ایشان هم چنین می‌فرمایند: سازندگی زندان و اسارت، سازندگی مخصوصی است آن را در جای دیگر نمی‌شود پیدا کرد. صبر و استقامت شما به اسلام آبرو بخشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته