دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رسانه‌ها و دانشگاه‌ها بازوان کارآمدی برای تعالی جامعه هستند

رسانه‌ها و دانشگاه‌ها بازوان کارآمدی برای تعالی جامعه هستند
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: نقش رسانه‌ها به‌خصوص صداوسیما در کنار دانشگاه بسیار مهم بوده و فعالیت این دو در کنار هم معنا پیدا کرده و می‌تواند بازوی کارآمدی برای تعالی جامعه باشد.
کد خبر : 927551

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان به همراه اعضای هیئت رئیسه واحد زاهدان با مدیرکل صدا و سیمای این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه به ویژه شهید صارمی، از تلاش‌های خبرنگاران صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان در راستای اطلاع‌رسانی شفاف، دقیق و به هنگام قدردانی و اظهار کرد: نقش رسانه‌ها به‌خصوص صداوسیما در کنار دانشگاه بسیار مهم بوده و فعالیت این دو در کنار هم معنا پیدا کرده و می‌تواند بازوی کارآمدی برای تعالی جامعه باشد.

کامبیز نرماشیری با اشاره به نقش مهم صدا و سیما در تغییر نگرش مردم جامعه، بیان کرد: صدا و سیما ازجمله سازمان‌های بسیار اثرگذار در روند سبک فکری جامعه و الگوسازی و هدایت اذهان عمومی بوده و تولید محتوا و انتشار مطالب متنوع از سوی صدا و سیما بسیار مهم و بااهمیت برای ساخت جامعه موفق است.

وی با بیان اینکه دانشگاه با داشتن منابع انسانی فرهیخته و علمی، می‌تواند همراه و در کنار صدا و سیما برنامه‌های مفید و اثربخشی را به منصه ظهور بگذارد، ادامه داد: دانشگاه با داشتن ظرفیت هیئت علمی و دانشجو به‌عنوان منابع انسانی پویا و کنشگر با همکاری اصحاب رسانه امکان ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که نتایج مطلوب برای جامعه داشته باشد را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته