دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همایش علمی پژوهشی «ایثار» فراخوان داد

همایش علمی پژوهشی «ایثار» فراخوان داد
فراخوان همایش علمی پژوهشی «ایثار» توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شده و علاقه مندان می‌توانند تا چهارشنبه ۱۰آبان به ارسال آثار خود بپردازند.
کد خبر : 927491

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موضوعات این همایش گفت: نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمرانی فرهنگی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار در کنش‌های اجتماعی و سیاسی، حفظ سرمایه اجتماعی و افزایش مشارکت‌های مدنی ایثارگران، نقش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در ایجاد تمدن نوین اسلامی از موضوعات این همایش است.

همایش علمی پژوهشی «ایثار» فراخوان داد
وی همچنین توسعه فرهنگ سازمانی و ارتقاء بهره‌وری در نظام اداری بنیاد، سلامت خانواده شهدا و ایثارگران در ابعاد جسمی روانی و معنوی، آسیب‌شناسی و اصلاح قوانین مربوط به ایثارگران، ارتقاء نظام تعلیم و تربیت در مدارس شاهد، دیپلماسی ایثار، جهاد و مقاومت، راهکار‌های تحقق عدالت در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران و نقش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در دفاع از حقوق بشر را از موضوعات دیگر این همایش برشمرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال مقالات چهارشنبه ۱۰ آبان و زمان برگزاری همایش ۲۷ آذر امسال است و علاقمندان برای شرکت در این همایش به سایت www.isarresearch.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته