دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1403 - 13:36

انتظار از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها انجام کار‌های بزرگ فرهنگی است

انتظار از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها انجام کار‌های بزرگ فرهنگی است
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تأکید کرد: انتظار از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها انجام کار‌های بزرگ فرهنگی است.
کد خبر : 927468

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اردبیل با حضور حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، رؤسای واحدها، معاونین و مدیران دانشگاه برگزار و حجت‌الاسلام حمید واحدی‌زاده به‌عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اردبیل معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام مهدی جلیلی قدردانی شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در این نشست گفت: حجت‌الاسلام جلیلی یک فرد علمی و مهارتی است و هرجا که مسئولیت داشت کار‌های راهبردی انجام داد.

حسنی اضافه کرد: حجت‌الاسلام واحدی‌زاده یک فرد باتجربه در مسائل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاست که توانمندی بالایی در این باره دارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل عنوان کرد: وجود دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یک نعمت است و وظیفه اصلی نهاد تقویت بُعد دینی دانشگاه است و با هم‌افزایی مسئولان دانشگاه ثمره آن به خوبی نمود پیدا می‌کند و نباید با ایجاد حاشیه مانع ثمره دادن این فعالیت‌ها شد؛ بنابراین با کمک به مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و استفاده مؤثر از حضور آن می‌توان کار‌های بزرگ فرهنگی در دانشگاه انجام داد.

حسنی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که دانشجویان فرزندان ما هستند و مسئولیت داریم تا به طور صحیح آنان را راهنمایی و کمک کنیم تا یک زندگی سالم در جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته