دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1403 - 10:37

دانشگاه آزاد پرند یک گام تا بین‌المللی‌شدن

دانشگاه آزاد پرند یک گام تا بین‌المللی‌شدن
کارشناسان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در راستای بین‌المللی‌شدن این واحد دانشگاهی بازدید کردند.
کد خبر : 927385

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از پیگیری‌های مکرر دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و ارائه مستندات مورد نیاز، کارشناسان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امکانات این واحد دانشگاهی برای بین‌الملل شدن آن بازدید کردند.

سیدرضا موسوی‌نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در حاشیه این بازدید به تشریح موقعیت و امکانات این واحد دانشگاهی پرداخت و اظهار کرد: واحد پرند با توجه به نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، داشتن فضای آموزشی، ورزشی، کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، سالن اجتماعات، سالن سلف‌سرویس، مسجد و خوابگاه دانشجویی می‌تواند خواسته‌های دانشجویان خارجی را به بهترین شکل برآورده کند.

به گزارش آنا، در ادامه کارشناسان سازمان دانشجویان بین‌الملل وزارت علوم تحقیقات و فناوری با بازدید میدانی از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند به بررسی شرایط این واحد پرداختند. حال با توجه به اینکه امکانات این واحد دانشگاهی کاملاً به‌روز و موقعیت آن در استان تهران تقریباً بی‌نظیر است باید دید که آیا واحد پرند از ابتدای سال تحصیلی جدید به‌عنوان دانشگاه بین‌الملل امکان جذب دانشجوی خارجی را خواهد داشت؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته