دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

۵ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر منحصر به فرد برای المپیک در «تلوبیون»

۵ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر منحصر به فرد برای المپیک در «تلوبیون»
مدیر تلوبیون در معاونت فضای مجازی رسانه ملی از تماشای مسابقات المپیک توسط ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر منحصر به فرد در این سکوی پخش خبر داد.
کد خبر : 927382

مدیرسکوی پخش تلوبیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا عنوان کرد: در طی برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، «تلوبیون» به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع پخش زنده و آرشیو مسابقات برای مخاطبان ایرانی شناخته شد. بیش از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر منحصر به فرد برای مشاهده این مسابقات به تلوبیون مراجعه کردند. پربازدیدترین رویداد نیز مسابقات کشتی حسن یزدانی با رقیبانش بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

احمدخورشیدی گفت: صفحه ویژه المپیک تلوبیون در چند بخش جذاب طراحی شده بود که شامل پخش زنده رویداد‌ها به تفکیک هر رشته ورزشی، صفحه ویژه کاروان ایران به تفکیک هر رشته ورزشی، صفحه ویژه المپین‌های دارای مدال و رویداد‌های هر روز طی سه هفته گذشته بود. در این المپیک، بیش از ۶۱۰ ساعت محتوا در تلوبیون پخش و ذخیره‌سازی شد که این میزان محتوا در ۱۹۵۵ قطعه در صفحات مختلف تلوبیون در دسترس قرار گرفت.

وی افزود: محتوای فوق به صورت زنده از شبکه‌های ۳،ورزش و چهار شبکه اختصاصی ورزشی از تلوبیون پخش شد که شامل تمام محتوای قابل پخش از المپیک پاریس می‌شد. همکاری ویژه شبکه ۳ و شبکه ورزش سیما در جهت دیده شدن پخش زنده و آرشیو المپیک از تلوبیون، هم‌افزایی مثال‌زدنی معاونت سیما و معاونت فضای مجازی را نشان داد. این همکاری موجب شد تا تلوبیون به عنوان منبع اصلی تمامی رسانه‌های داخلی در جهت توزیع محتوای المپیک قرار گیرد.

مدیر تلوبیون در معاونت فضای مجازی رسانه ملی گفت: همچنین، ویژه‌برنامه «المپیون» که به ارائه ویژگی‌ها و کنداکتور روزانه محتوای پخش شده در مورد المپیک از تلوبیون می‌پرداخت، به صورت اختصاصی تولید و در شبکه نسیم پخش گردید. این برنامه با اجرای مبینا نصیری و سامان گوران و با حضور المپین‌های سابق و همچنین المپین‌های المپیک پاریس تولید و هر شب ساعت ۲۴ پخش می‌شد. طی این ۱۰ قسمت، کلیپ‌های پربازدید تلوبیون و مسابقه پیش‌بینی اختاپوس به بحث و بررسی گذاشته می‌شد.

۵ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر منحصر به فرد برای المپیک در «تلوبیون»

وی افزود: مسابقه پیش‌بینی مدال‌های المپیک که برای اولین بار برگزار می‌شد، با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان رسانه ملی و مخاطبان تلویزیون مواجه شد و بیش از ۵۰۰ هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند. در این نوع مسابقه که برای اولین بار طرح‌ریزی و اجرا شد، بیش از ۵ میلیارد تومان جایزه بین تمامی شرکت‌کنندگان توزیع شد.

پلتفرم گیم معاونت فضای مجازی به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم سند تحول، به عنوان شروع مسیر پلتفرم گیم آنلاین در معاونت فضای مجازی، قدم اول را با ۵۰۰ هزار کاربر در حوزه ورزش شروع کرد. به زودی، با ورود به عرصه برنامه‌های خانواده‌محور و همچنین نوجوانان، مدل‌های جدیدی از بازی همزمان با آنتن رسانه ملی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته