دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت مؤسسه بهمن سبز و سازمان بسیج شهرداری تهران؛

حوزه هنری با «سینما اربعین» در عمود ۷۰۷ میزبان زائران حسینی می‌شود

حوزه هنری با «سینما اربعین» در عمود ۷۰۷ میزبان زائران حسینی می‌شود
مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز با همکاری سازمان بسیج شهرداری تهران در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) _ عمود ۷۰۷ با روزانه ۸ نوبت اکران فیلم‌های سینمایی میزبان زائران حسینی است.
کد خبر : 927028

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «سینما اربعین» با اکران چهار فیلم سینمایی طی ۱۲ روز از ۲۳ مرداد لغایت ۳ شهریور ماه میزبان زائران حسینی در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) _عمود ۷۰۷ است و زائران مسیر پیاده روی اربعین می‌توانند با حضور در این موکب به تماشای آثار سینمایی بنشینند.

براین اساس چهار فیلم سینمایی در ژانر‌های بیوگرافی، تاریخی و کودک و نوجوان آماده اکران سیار در عمود ۷۰۷ هستند و فیلم‌های سینمایی «شورعاشقی» به کارگردانی داریوش یاری، «اخت الرضا» به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی نژاد، «ایلیا در جست و جوی قهرمان» به کارگردانی سیدعلی موسوی نژاد، و «هناس» به کارگردانی حسین دارابی در «سینما اربعین» حوزه هنری اکران می‌شوند.

اکران سیار مؤسسه بهمن سبز بستری برای ایجاد سازمان جدید تماشا برای آثار سینمایی و مستند سینمای ایران در مناطق فاقد سینما در سراسر کشور به جهت تکمیل سبد فرهنگی مناطق کم برخوردار که دسترسی به سالن سینما ندارند و مخاطب محصولات فرهنگی و هنری تولید شده هستند و همچنین اضافه شدن مخاطبان، اماکن و جغرافیا‌های جدید اکران و تجربه‌های جدید تماشای جمعی به زنجیره توزیع سینمای ایران است که در این بار در قالبی بین‌المللی و جغرافیای عظیم اربعین حسینی آماده خدمت رسانی فرهنگی و هنری به زائران ایران و دیگر کشور‌ها است.

زائران حسینی می‌توانند از ۲۳ مرداد هر روز در محل موکب علی ابن موسی الرضا (ع) _عمود ۷۰۷ مسیر پیاده روی اربعین حسینی به تماشای این آثار سینمایی بنشینند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته