دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چهارمین سارق بزرگراه صدر دستگیر شد

چهارمین سارق بزرگراه صدر دستگیر شد
با اعلام پلیس آگاهی تهران بزرگ، چهارمین نفر از باند سرقت تلفن همراه، که فیلم مربوط به سرقت آن‌ها در بزرگراه صدر، در فضای مجازی منتشر شده بود، پس از چهار ماه بازداشت شد.
کد خبر : 927452

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس پلیس آگاهی تهران درخصوص خبر دستگیری چهارمین عضو باند سارقان بزرگراه صدر گفت: به دنبال وقوع سرقت مسلحانه با سلاح سرد گوشی تلفن همراه شهروند در پل صدر تهران و انتشار فیلم آن در فضای مجازی، پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان طی اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی تمام اعضای باند شدند که با هماهنگی قضایی در فروردین امسال طی یک عملیات ضربتی، سه متهم پرونده را در محدوده شمال کشور دستگیر کردند.

در تحقیقات اولیه، متهمان به سرقت معترف شدند که بلافاصله بازسازی صحنه سرقت  با حضور رئیس پلیس تهران و متهمان پرونده انجام شد.

با توجه به فراری بودن یکی از اعضای این باند، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم در محدوده شرق تهران شدند.

 با هماهنگی قضایی متهم چهارم این پرونده حوالی بامداد ٢٢ مرداد بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل که در تحقیقات مقدماتی به جرم خود معترف شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته