دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به تهیه کنندگی بهروز فرمانی؛

«عشق و آزادی» گروه کولی منتشر شد

«عشق و آزادی» گروه کولی منتشر شد
اولین آلبوم رسمی گروه «کولی» با عنوان «عشق و آزادی» پس از سال‌ها تلاش این گروه منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.
کد خبر : 927356

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «عشق و آزادی» به عنوان اولین آلبوم گروه موسیقی کولی، به تهیه کنندگی و سرپرستی بهروز فرمانی در سبک فلامنکو و با حضور و همکاری جمعی از نوازندگان و عوامل حرفه‌ای این عرصه تهیه و تولید شده است.

بهروز فرمانی، سرپرست گروه و تهیه‌کننده این آلبوم، ضمن قدردانی از تمامی عوامل و دوستانی که در این مسیر همراه و یاور گروه بودند، اظهار داشت: «نوازندگان درجه یک و دوستان جانی ما، همراهی شما در این سفر شگفت‌انگیز برای ما افتخار بزرگی بود.»

در تهیه این آلبوم، بهروز فرمانی علاوه بر اینکه سرپرست و تهیه‌کننده است، نوازندگی کاخن را نیز به عهده دارد.

سعید نجفی (گیتار)، سینا خانی‌زاده (گیتار و هارمونیکا)، آرین کشیشی (گیتار باس)، امید فرهودنیا: (گیتار باس)، بهنام شهرکی (میکس و مسترینگ) دیگر نوازندگان و اعضای این گروه هستند.

ضبط آلبوم «عشق و آزادی» در استودیو پارت انجام شده و آرزو صادقی و عاطفه خدابخش به ترتیب طراح کاور آلبوم سازنده تیزر هستند.

آلبوم «عشق و آزادی» با همکاری کمپانی «CD Baby» به عنوان ناشر جهانی و موسسه فرهنگی «نت هشتم» به عنوان ناشر‌و به صورت مجاز در ایران منتشر شده است.

برای دریافت و گوش دادن به این آلبوم، می‌توانید به تمامی پلتفرم‌های معتبر موسیقی جهان و رسانه‌های مجاز موسیقی ایران مراجعه کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته