دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1403 - 16:29

تبریک قالیباف به یحیی سنوار: آزادی قدس آرمان نخست امت اسلامی است

تبریک قالیباف به یحیی سنوار: آزادی قدس آرمان نخست امت اسلامی است
رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب «یحیی ابراهیم سنوار» را به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تبریک گفت.
کد خبر : 927311

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن پیام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به یحیی‌ابراهیم سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس به این شرح است: «برادر مجاهد جناب آقای یحیی ابراهیم سنوار. سلام علیکم. انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید حضور جنابعالی به عنوان شخصیتی مجاهد و مبارزی قهرمان در میدان‌های مقاومت ثابت کرد که مسیر پر افتخار شهدای راه قدس، با مجاهدت‌های برادران عزیز ما در حماس و محور مقاومت، همواره ادامه خواهد داشت.

همچنین یاد و خاطره شهید والامقام اسماعیل هنیه، رهبر محور مقاومت که در راه قدس و تحقق آرمان‌ فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، دلیرانه جهاد نمود را گرامی می‌دارم.

شهادت این رادمرد بزرگ تاریخ مقاومت، نمی‌تواند در انگیزه و اراده جوانان مؤمن و مبارز فلسطینی خللی وارد نماید. آزادی قدس شریف، آرمان نخست امت اسلامی است که ان‌شاالله، به مدد الهی در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

فرصت را مغتنم شمرده؛ از خداوند منان برای شهدای مقاومت علو درجات، برای جنابعالی سلامتی و توفیق روزافزون و برای مردم مقاوم فلسطین سعادت و سربلندی مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته