دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1403 - 13:13

حضور ۳۳ دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد آباده در آزمون اسکی

حضور ۳۳ دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد آباده در آزمون اسکی
۳۳ دانشجوی پرستاری ورودی مهر ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در ۱۱ ایستگاه آزمون اسکی حضور یافتند.
کد خبر : 927238

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزمون اسکی (OSCE) دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با حضور ۳۳ دانشجوی پرستاری ورودی مهر ۹۹ در محل سالن پراتیک دانشکده پرستاری و در ۱۱ ایستگاه به نام‌های دارو درمانی، فرایند پرستاری، علایم پایه، مادرونوزاد، بهداشت جامعه، آموزش به مددجو، روان، استریل، تغذیه، پانسمان وایستگاه کودک برگزار شد.

رقابت ۳۳ دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد آباده در آزمون اسکی

ملیحه خسروی‌زاد مدیر گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده درباره این آزمون به خبرنگار آنا گفت: معیار قبولی در این آزمون کسب حداقل نمره ۱۴ از ایستگاه‌های یازده‌گانه است و در صورت موفق نشدن دانشجو باید پس از گذراندن یک هفته کارآموزی مجدد در آزمون شرکت کند.

رقابت ۳۳ دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد آباده در آزمون اسکی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده هم در حاشیه بازدید از محل آزمون آسکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا عنوان کرد: توانمندی‌های علمی و عملی پرستار در کنار قدرت استدلال و تصمیم‌گیری از شرایطی است که می‌تواند در موفقیت آنان و سلامت بیمار مؤثر باشد و باید تلاش کنیم در آزمون‌ها این سه مؤلفه با حساسیت بیشتری مورد ارزیابی قرار گیرند.

آرش زارعیان از مدیر گروه آموزشی پرستاری، کارشناسان، استادان و مربیان رشته پرستاری، مسئولان آموزش و همه عوامل اجرایی که در برگزاری بهتر این آزمون مشارکت و همکاری داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته