دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1403 - 12:42

کسب 6 مدال المپیک پاریس توسط المپین‌های دانشگاه آزاد اسلامی

کسب 6 مدال المپیک پاریس توسط المپین‌های دانشگاه آزاد اسلامی
بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا در حالی در پاریس به پایان رسید که 6 مدال از ۱۲ مدال کاروان ورزشی ایران، سهم دانشجویان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی بود.
کد خبر : 927220

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۲۰ المپین کاروان ۴۰ نفره اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۴ پاریس از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بودند که افتخارآفرینی کردند. در این میان، «آرین سلیمی»، «محمدهادی ساروی»، «ناهید کیانی»، «امیرحسین زارع»، «حسن یزدانی» و «امیرعلی آذرپیرا» المپین‌های مدال‌آور دانشگاه آزاد اسلامی هستند که برگ زرین دیگری به تالار افتخارات ورزش دانشجویی کشور اضافه کردند. آنان در رشته‌های تکواندو و کشتی فرنگی و آزاد، دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز کسب کردند و پرچم پرافتخار کشورمان را در قلب اروپا به اهتزاز درآوردند.  

 «امیرعباس لشگری» رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک افتخارآفرینی المپین‌های این دانشگاه در پاریس گفت: باعث مسرت و افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر موفقیت در عرصه‌های علمی و پژوهشی، در ورزش دانشجویی، قهرمانی و ملی نیز هچون نگین می‌درخشد و امیدواریم موفقیت‌های قهرمانان ورزشی این دانشگاه در عرصه‌های داخلی و بین المللی به ویژه در پارالمپیک پاریس، بیش از پیش ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته