دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1403 - 12:49
در گفت و گو با آنا؛

بیانی: فولاد با گل‌محمدی تیم بهتری شده است/ تکلیف مرادی با نساجی فردا مشخص می‌شود

بیانی: فولاد با گل‌محمدی تیم بهتری شده است  تکلیف مرادی با نساجی فردا مشخص می‌شود
مربی تیم نساجی گفت: فولاد تیم ریشه‌داری است که با سرمربیگری گل‌محمدی تیم بهتری شده ولی امیدوارم ما در یک بازی خوب برنده شویم.
کد خبر : 927212

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره آخرین وضعیت نساجی برای حضور در لیگ برتر اظهار کرد: شرایط تیم خوب است، اردو‌ها و تمرینات بسیار خوبی را در داخل و خارج کشور پشت سر گذاشتیم. بازی‌های دوستانه‌ای هم برگزار کردیم که به هماهنگی تیم کمک کرد. وضعیت تیم به گونه‌ای پیش رفته که آماده حضور در لیگ برتر شده و هدف‌مان این است از همان هفته نخست نتایج خوبی کسب کنیم.  

وی درباره دیدار نساجی با فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم ریشه‌دار و پر هواداری است که در فوتبال ایران قدمت دارد. یحیی گل‌محمدی هم سرمربی این تیم شده و شرایط را بهتر کرده، شناخت خوبی از او داریم. بازی‌ها در هفته‌های اول سخت است، چون جا افتادن تیم‌ها زمان می‌برد. ما هم نساجی هستیم و امیدواریم در حضور تماشاگران خود در ورزشگاه خانگی نتیجه بگیریم. بازیکنان بتوانند خواسته‌های ساکت الهامی سرمربی تیم را در زمین پیاده کنند و در نهایت بازی خوبی برگزار شود که با برتری ما به پایان برسد.  

مربی تیم نساجی در واکنش به اینکه سید مهدی رحمتی گفته فصل قبل ۱۲ بازیکن از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان نساجی آورده، یادآور شد: رحمتی تغییرات زیادی در نساجی داشت، چند بازیکن از آلومینیوم آورد، از تیم‌های پایه هم بازیکن آورد. تیم‌های امید و جوانان نساجی فصل اخیر را با قهرمانی تمام کرده است. البته اینکه بازیکن بیاورید و بازی بدهید تا اینکه بازیکن بیاورید و بازی ندهید، خیلی تفاوت وجود دارد. اگر به بازیکنان جوان و امید بازی داده شده، حرف مهدی رحمتی درست است. تا آنجایی که من می‌دانم، اسکلت تیم روی بازیکنانی بود که جذب کرده بودند.  

بیانی در خصوص اینکه بحث جدایی بابک مرادی از نساجی صحت ندارد، تصریح کرد: تکلیف این بازیکن تا فردا روشن می‌شود ولی او شاگرد ساکت الهامی در ماشین سازی و هوادار بوده است. مرادی بازیکنی نیست که سرمربی تیم نساجی به او اعتقاد نداشته باشد و الهامی او را در ماشین سازی مطرح کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته