دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

بیانی: حدادیان خسته شده و وضعیت ما نامشخص است/هیچکس در استان مازندران به نساجی کمک نمی‌کند

بیانی: حدادیان خسته شده و وضعیت ما نامشخص است هیچکس در استان مازندران به نساجی کمک نمی‌کند
مربی تیم فوتبال نساجی گفت: حدادیان خسته شده و باید به او برای پرداخت هزینه‌های نساجی کمک کرد.
کد خبر : 918426

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه با توجه به استعفای ساکت الهامی، او فصل آینده در نساجی می‌ماند و امکان دارد با این استعفا مخالفت شود، اظهار کرد: ساکت الهامی قرارداد بسته بود، اما به خاطر مسائلی که می‌خواهند باشگاه را به فروش برسانند و وضعیت تیم نامشخص شده، الهامی استعفا کرد و من هم قرار بود که قرارداد ببندم، اما با شرایط فعلی ممکن نیست.

وی ادامه داد: رضا حدادیان مالک نساجی برای مردم مازندران سنگ تمام گذاشت و بهترین امکانات را با ساختن تیمی لیگ برتری فراهم کرد. متأسفانه هیچ‌کس با او همکاری نداشت و کسی به تیم کمک نکرد. الان شنیدم ورزشگاه وطنی فاقد پارکینگ شده است. در هر صورت به فوتبال ایران ضربه می‌خورد. نساجی این همه طرفدار و فوتبالدوست دارد. در شهری بازی می‌کند که حتی یک سینما هم ندارد. عشق مردم فوتبال است، اما مسئولان استانی و شهری حدادیان را تنها گذاشتند.

مربی تیم نساجی افزود: تمام مخارج نساجی و تجهیز ورزشگاه قائم‌شهر بر عهده حدادیان است. طبیعتاً خسته شده و باید به او کمک کرد. استاندار و فرماندار باید به تیم شهر و استان خود کمک کنند. حدادیان دیگر نمی‌تواند تا این اندازه هزینه کند و نیاز به همکاری دارد تا انگیزه داشته باشد تیم نساجی را حفظ کند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته