دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1395 - 13:00

وحید امیری: به ندای قلبم گوش دادم و سرخپوش شدم/ شماره 13 پرسپولیس را نمی‌پوشم

هافبک جدید پرسپولیس گفت: من به شماره خاصی فکر نمی‌کنم و خیلی‌ها می گویند شماره 13 را در پرسپولیس بپوشم اما علاقه ای ندارم تا با این شماره در پرسپولیس بازی کنم.
کد خبر : 92705

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس که برای حضور قدرتمند در فصل بعد رقابت‌های فوتبال به دنبال جذب بازیکنان کلیدی سایر تیم‌های لیگ برتری است و تاکنون موفق شد علیرضا بیرانوند و جلال حسینی از نفت تهران و ساسان انصاری را از فولاد جذب کند، چهارمین خرید مهم این فصلش را هم از باشگاه نفت تهران انجام داد.


وحید امیری بازیکن کلیدی نفت تهران که در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر حضورش در دو تیم پرطرفدار پایتخت به گوش می‌رسید با عقد قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان تهرانی پیوست.


امیری بعد از عقد قرار داد و در پاسخ به این سوال خبرنگار ورزشی آنا در مورد علت حضورش در پرسپولیس گفت: «من به صدای قلبم گوش کردم و به پرسپولیس آمدم و این خواست خودم و خانواده‌ام بود که پرسپولیسی شوم. امیدوارم بتوانیم این فصل با پرسپولیس نتایج خوبی را رقم بزنیم. من دیشب تا صبح نخوابیدم و این موضوع نه از استرس و هیجان و بلکه بیشتر از خوشحالی بود. خدا خواست در این ماه عزیز این اتفاق در زندگی من رخ بدهد و همه چیز را به فال نیک می‌گیریم.»


امیری که در جمع خبرنگاران حاضر شده بود در پاسخ به این که با حضور منصوریان در استقلال گفته می شد حضور شما در این تیم محتمل بود و با حضور منصوریان در اردوی تیم ملی به این مساله دامن زد اما چطور به پرسپولیس آمدید، گفت: «این مسائل در شخصیت من تاثیری ندارد. زندگی گذرا است و آدم باید خوبی کند. از اصحاب رسانه تشکر کنم که خبرهایی در این ارتباط می زدند ولی من صحبت نکردم. بازار داغ شده بود اما من صحبتی نکردم و می توانستم به این مساله اعتراض کنم. اما خدا به من صبر داده و در نهایت خدا را شکر توانستم اردوی تیم ملی را با آرامش پشت سر بگذارم. جا دارد از آقای منصوریان و مدیریت باشگاه نفت تشکر ویژه ای داشته باشم. از ایشان بابت زحماتی که برایم کشیدند تشکر می کنم. از همه می خواهم دیگر به بحث های گذشته نپردازید. دو سال در خدمت آقای منصوریان بودم، ایشان به من لطف کرده و عامل پیشرفت من بوده است. آقای گل محمدی هم همینطور و از ایشان سپاسگذارم. اکنون بازیکن پرسپولیسم و با تمام وجود و غیرتم برای موفقیت این تیم تلاش می کنم و برای سربلندی این تیم گام خواهم برداشت.»


وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ورزشی آنا در رابطه با شماره پیراهنی که قرار است فصل بعد در پرسپولیس بپوشد افزود: «من به شماره خاصی فکر نمی‌کنم و خیلی‌ها می گویند شماره 13 را در پرسپولیس بپوشم اما علاقه ای ندارم تا با این شماره در پرسپولیس بازی کنم. در این مورد برانکو تصمیم می‌گیرد و من هم تابع تصمیمات سرمربی تیم هستم.»


بازیکن جدید پرسپولیس در خصوص آمار گلزنی ضعیفش در فصل قبل رقابت‌ها همراه با تیم نفت تهران گفت: «نفت تهران در فصل گذشته وضعیت خوبی نداشت و بازیکنان در بدترین شرایط ممکن بازی می‌کردند. در بعضی از مسابقات ما حتی هتل برای اسکان نداشتیم و این مشکلات دست به دست هم داد تا در عملکرد بازیکنان هم تاثیرگذار باشد، اما شریاط پرسپولیس با نفت فرق می‌کند. نفت تیمی بود که طرفدار نداشت اما پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است و برای شادی هواداران این تیم تمام تلاشم را انجام می‌دهم.»


امیری خاطرنشان کرد: «امیدوارم سال خوبی برای من و باشگاه پرسپولیس باشد و با هواداران و هم‌تیمی‌هایم سال خوبی را پشت سر بگذاریم. برانکو هم مربی بادانشی است و این را نشان داده و خدا خواسته که من شاگردش باشد. هواداران هم در این مدت که از نفت جدا شدم همیشه به من لطف داشتند و باید از حمایت آنها تشکر کنم. امیدوارم در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته