دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1403 - 09:53

آموزگاران سما کتاب چاپ کردند

آموزگاران سما کتاب چاپ کردند
آموزگاران پایه‌های سوم و دوم دبستان پسرانه سمای دامغان موفق به چاپ کتاب «عوامل مؤثر در افت تحصیلی میان دانش‌آموزان دختر و پسر» شدند.
کد خبر : 926950

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فاطمه صانعی آموزگار پایه سوم و سمیه شبانی مایانی آموزگار پایه دوم دبستان پسرانه سمای دامغان کتاب«عوامل مؤثر در افت تحصیلی میان دانش‌آموزان دختر و پسر» را به چاپ رساند.

ابوالفضل سهیلی مدیرکل سمای دانشگاه آزاد اسلامی دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره چاپ این کتاب اظهار کرد: واحد پژوهش مدارس سمای دامغان با پیروی از سیاست‌های سازمان سما، توسعه و تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ و روحیه پژوهش در مدارس خود را جزء اولویت‌های اصلی خود می‌داند که در همین راستا در سال تحصیلی گذشته کسب مقام‌های برتر استانی راهبر پژوهشی، معلم پژوهنده و دانش‌آموز پژوهنده استان سمنان از آن سمای دامغان شد.

آموزگاران سما کتاب چاپ کردند

وی با بیان اینکه واحد پژوهش مدارس سما دامغان از استعداد‌ها و هدایت و راهنمایی دانش‌آموزان و آموزگاران مستعد در حوزه پژوهش حمایت خواهد کرد،  افزود: امیدواریم مدارس سمای دامغان کماکان در شهرستان پیشتاز آموزش نوین، کار‌های بزرگ فرهنگی و پژوهشی باشند و همیشه بر قله افتخار در کشور قرار گیرند.

مدیرکل مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت: چاپ کتاب «عوامل مؤثر در افت تحصیلی میان دانش‌آموزان دختر و پسر» توسط آموزگاران دبستان پسرانه سمای دامغان، نشان از بالا بودن سطح علمی مدارس سما دارد که این مهم بسیار ارزشمند بوده و ضمانت مدارس سما را در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... نشان می‌دهد.

سهیلی بیان کرد: مدارس سمای دامغان دارای پنج مدرسه و نزدیک به ۵۰۰ دانش‌آموز بوده که در دو سال اخیر حدود ۵۰ درصد رشد دانش‌آموز داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته