دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1403 - 08:35

بازدید دبیر شورای انتصابات دانشگاه آزاد از واحد دزفول

بازدید دبیر شورای انتصابات دانشگاه آزاد از واحد دزفول
دبیر شورای انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بازدید کرد.
کد خبر : 926916

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمدرضا مرادی، دبیر شورای انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی، معین دانشگاه‌های آزاد استان ایلام و خوزستان، علی افروس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و محسن چگین، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی استان خوزستان از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بازدید کردند.

دبیر شورای انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی به همراه مسئولان استانی با بازدید از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه، مجتمع ورزشی و زمین‌های کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از نزدیک با امکانات و ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و ورزشی این واحد دانشگاهی آشنا شدند. مسئولان دانشگاه با بررسی وضعیت فعلی به بحث و تبادل‌نظر درباره راهکار‌های بهبود و ارتقای سطح خدمات ارائه‌شده به دانشجویان پرداختند.

در ادامه این بازدید، سید محمدمهدی صافی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، گزارشی جامع از بخش‌های مختلف این واحد دانشگاهی ارائه داد. وی به تفصیل درباره حوزه‌های دانشجویی فرهنگی، پژوهش و فناوری، حوزه ریاست و روابط عمومی و حوزه آموزشی و مهارتی دانشگاه گزارشی ارائه و بر تلاش‌های مستمر برای ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی تأکید کرد.

به گزارش آنا، این بازدید با هدف بررسی شرایط موجود و شناسایی نیاز‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول انجام شد و مسئولان بر لزوم برنامه‌ریزی و همکاری‌های بیشتر برای بهبود شرایط تأکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته