دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1403 - 15:13
رحمانی به آنا خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه»

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه»
رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی از تمدید ارسال مقالات به همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» تا ۲۵ مرداد خبر داد.
کد خبر : 926848

جعفر رحمانی رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از تمدید ارسال مقالات به همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» تا ۲۵ مرداد خبر داد.

وی اضافه کرد: دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با همکاری سازمان‌ها، نهاد‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور، همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه را در تاریخ هفت شهریور سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می‌کند.

رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: دبیرخانه همایش در موضوعات مرتبط با «توسعه پایدار» آماده دریافت مقالات پژوهشگران، استادان و دانشجویان در رشته-گرایش‌های؛ منابع طبیعی، محیط زیست، کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم اجتماعی، اقتصاد، مدیریت، برنامه‌ریزی، جغرافیا، معماری، علوم پایه، پزشکی و سلامت و ... است.

رحمانی با برشمردن مزایا و تسهیلات همایش ملی «ایده‌ها و راهکار‌های نوین در توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه» عنوان کرد: از مزایای این همایش اختصاص نمره پژوهشی برای دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اختصاص امتیاز پژوهشی برای اعضای هیئت علمی، چاپ مقالات منتخب در مجلات علمی-پژوهشی معتبر، ارائه گواهی شرکت در همایش به همه ثبت‌نام‌کنندگان در همایش و ارائه گواهی ارائه مقاله به مقالات منتخب و تجلیل از صاحبان مقالات برتر در مراسم اختتامیه است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت و ثبت‌نام در همایش به وب‌سایت https://sdlu.tabriz.iau.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته