دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ورود دانشگاه آزاد به حوزه دانش‌بنیان برای رفع مشکل نیروی انسانی متخصص

ورود دانشگاه آزاد به حوزه دانش‌بنیان برای رفع مشکل نیروی انسانی متخصص
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد که این دانشگاه به حوزه دانش‌بنیان و عرصه‌های پژوهشی برای رفع مشکل نیروی انسانی متخصص ورود کرده است.
کد خبر : 926728

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهل و دومین جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با حضور علی سروری‌مجد قائم‌ مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معین کمیسیون دائمی استان سیستان و بلوچستان در واحد خاش برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این نشست گزارشی از نتایج جلسات پیش‌بینی بودجه دوره مالی ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی این استان ارائه کرد و گفت: با توجه به راهنمایی‌های انجام شده از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان دانشگاه در جلسه بودجه، تلاش‌های بسیاری برای دستیابی به اهداف متعالی دانشگاه درراستای سند توسعه و تحول انجام شد.

کامبیز نرماشیری افزود: این مجموعه عظیم آموزشی در استان سیستان و بلوچستان می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح، علمی و مناسب در عرصه پژوهشی، آموزشی و اقتصاد دانش‌بنیان، گام‌های اثربخشی برای مرتفع کردن مشکل نیروی انسانی متخصص لازم بردارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش هم عنوان کرد: نگاه ویژه‌ای که دکتر طهرانچی و دکتر سروری‌مجد به استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان که مسافت قابل توجهی از مرکز کشور دارند دارند، همواره نگاهی مثبت بوده و حضور در واحد خاش نشان‌دهنده این توجه ویژه است.

بهناز شهنوازی افزود: سفر قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی به واحد خاش منشأ خیر و برکت برای این دانشگاه و منطقه خواهد بود.

به گزارش آنا، در چهل و دومین جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برنامه‌های تدوین شده در حوزه‌های مختلف بودجه، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اقتصاد دانش‌بنیان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در حاشیه این جلسه سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با مولوی حافظ شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش دیدار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته