دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

باید نگاه جدیدی به امر فرهنگ و فرهنگیان داشته باشیم

باید نگاه جدیدی به امر فرهنگ و فرهنگیان داشته باشیم
مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز می‌توان نگاه جدیدی به امر فرهنگ و فرهنگیان برای اتفاق جدید داشته باشیم تا از حوزه الگو‌های موفق این امر، عرصه‌های فعالیت خوبی که وجود دارد نمایان کنیم و آن را به یک ارزش تبدیل کنیم.
کد خبر : 926534

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد عالی، مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در نشست هم‌اندیشی خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش به میزبانی سازمان بسیج فرهنگیان کشور که امروز برگزار شد، اظهار کرد: ۱۶۵ شهید خبرنگار در جنگ غزه داشتیم و این امروز روز کسانی است که از همه به غیر از خودشان میگویند. آن‌ها مشکل دیگران را حل می‌کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در دنیای امروز رسانه محور همه چیز شده است، ابراز کرد: غرب دو ویژگی عرصه خبر را خیلی رعایت کرده و آن‌هم سرعت و دقت و پوسته‌ایی به نام صحت است؛ اما کجا ما در غزه صحت می‌بینیم.

عالی اضافه کرد: کودک‌کشی می‌شود؛ اما حق‌گیری بیان می‌شود و افکار عمومی را به سمت خود هدایت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش با لایه معلمان و فرهنگیان درگیر هستیم. مهم ترین عرصه در حوزه فرهنگ است و همه آینده کشور را نزد این عزیزان قرار می‌دهیم.

عالی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا ما توانستیم آینده‌سازان حوزه آموزش و پرورش را به‌درستی به جهان معرفی کنیم، عنوان کرد: امروز می‌توان نگاه جدیدی به امر فرهنگ و فرهنگیان برای اتفاق جدید داشته باشیم تا از حوزه الگوهای موفق این امر، عرصه‌های فعالیت خوبی که وجود دارد نمایان کنیم و آن را به یک ارزش تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه خلاقیت در تولید محتوا از مغفولات در حوزه رسانه است، اظهار کرد: پیامبر می‌فرماید مومن باید ۱۰۳ ویژگی داشته باشد، برای اینکه ایمانش کامل باشد و مهم‌ترین آن‌ها خلاقیت و ذهن پویاست.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته