دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1403 - 15:09

حمایت شدید رئیس‌مجلس نمایندگان آمریکا از رژیم صهیونیستی

حمایت شدید رئیس‌مجلس نمایندگان آمریکا از رژیم صهیونیستی
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر خواستار افزایش حمایت‌های تسلیحاتی بایدن از رژیم صهیونیستی شد.
کد خبر : 926531

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از جو بایدن درخواست کرده است تا در بحبوحه افزایش تنش‌ها در خاورمیانه، کمک‌های تسلیحاتی بیشتری به رژیم صهیونیستی ارائه دهد.

به گزارش فاکس نیوز، جانسون از رئیس‌جمهور آمریکا خواسته است تا هرگونه محدودیتی که بر سر راه کمک‌های تسلیحاتی مرگبار به رژیم صهیونیستی وجود دارد را برداشته و به روند حمایت‌های تسلیحاتی‌اش از این رژیم سرعت بخشد.

جانسون نسبت به موقعیت کنونی رژیم صهیونیستی در منطقه ابراز نگرانی کرده و از دولت بایدن خواسته است هیچ تردیدی برای تداوم حمایت‌ها از این رژیم در شرایط کنونی از خود نشان ندهد.

وی با انتقاد از مواضع اخیر دولت بایدن- هریس در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه عنوان کرده است: زمان آن فرا رسیده تا کاخ سفید متوجه این موضوع شود که انتخاب‌هایش ما را به آستانه یک فاجعه رسانده و نیاز است تا از اسرائیل حمایت کند.

انتقادات جانسون علیه دولت بایدن در حالی مطرح می‌شود که از زمان آغاز جنگ ۷ اکتبر در نوار غزه، دولت بایدن بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در جریان این جنگ بوده است و همواره از جنایات این رژیم علیه غیرنظامیان فلسطینی حمایت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته