دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1403 - 10:38

پیشکسوت پرسپولیس: این تیم از فصل قبل بهتر نتیجه می گیرد/ وقت باشگاه صرف جذب عطیه الله نشود

پیشکسوت پرسپولیس: این تیم از فصل قبل بهتر نتیجه می گیرد  وقت باشگاه صرف جذب عطیه الله نشود
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس از فصل قبل هم بهتر نتیجه می‌گیرد و مقابل ذوب‌آهن غافلگیر نخواهد شد.
کد خبر : 926520

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر ناچار است تا در خارج از تهران و در اراک میزبان ذوب‌آهن باشد، اظهار کرد: اتفاقات غیرقابل پیش بینی همواره در فوتبال بوده و این فصل هم شاهد هستیم پرسپولیس و استقلال نمی‌توانند در بازی‌های ابتدایی خود در تهران میزبان حریفان باشند. البته هیچ یک از دو تیم در خارج از تهران غریبه نیستند و در هر شهری هم بازی کنند، هواداران آنها ورزشگاه را پر می‌کنند. اگر قرار بود مشکل بازی کردن در تهران وجود نداشته باشد به شکلی ورزشگاه‌ها آماده می‌شد که دو تیم بتوانند میزبانی کنند و حالا که در شهر دیگری بازی می‌کنند، صحبت کردن نتیجه‌ای ندارد. مسلماً دو تیم در خارج از تهران هم تنها نیستند.

ذوب‌آهن پرسپولیس را غافلگیر نمی‌کند

وی ادامه داد: بازی با ذوب‌آهن همانند دیگر بازی‌ها سخت است و هیچ مسابقه‌ای ساده نیست. پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و اگر می‌خواهد باز هم جام را بالای سر ببرد از همان هفته اول نیاز دارد تا با جدیت بازی کند. تیمی که قهرمانی می‌خواهد برایش فرقی نمی‌کند با چه حریفی روبه‌رو می‌شود و در هر بازی به دنبال بهترین نتیجه است. گاریدو به عنوان یک مربی اسپانیایی، بازی هجومی را در تیم می‌خواهد، چون فوتبال باشگاهی و ملی اسپانیا هجومی است و خواسته هواداران هم بازی تهاجمی است؛ بنابراین پرسپولیس از فصل قبل هم بهتر نتیجه می‌گیرد. ذوب‌آهن هم تیم خوبی است و برای حداقل امتیاز بازی خواهد کرد، اما اگر این تیم فرصت پیدا کند و دست‌کم گرفته شود، شانس پیروزی خواهد داشت. اگرچه تجربه بالایی که در تیم پرسپولیس وجود دارد کمک می‌کند تا ذوب‌آهن موفق به غافلگیری‌شان نشود.

وقت باشگاه صرف جذب یک بازیکن نشود

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس برای جذب یحیی عطیه الله از باشگاه سوچی روسیه با مشکلات مختلفی مواجه شده و هنوز موفق به انتقال قرضی این بازیکن مراکشی نشده، تصریح کرد: عطیه الله حتماً بازیکن خوب و با کیفیتی است و در لیست گاریدو قرار دارد. اینکه بازیکن مورد نظر سرمربی تیم است و باید برای جذب آن حداکثر تلاش صورت گیرد جای بحث ندارد، اما وقتی شرایط به شکلی بوده که با وجود همه تلاش‌ها شرایط برای جذب این بازیکن فراهم نیست، نباید اصرار کرد و باید به دنبال اولویت‌های بعدی سرمربی بود تا به جای عطیه الله جذب شوند. بهتر است وقت باشگاه صرف جذب یک بازیکن نشود، چون در نهایت اگر این بازیکن نیاید، تلاش‌های باشگاه برای خرید وی نادیده گرفته می‌شود و در مواقعی که تیم در پست آن بازیکن به مشکل می‌خورد، برخی از هواداران باشگاه را مقصر می‌دانند.

بازیکنی از پرسپولیس می‌رود که فوتبالش تمام شده باشد

یوسفی تصریح کرد: پرسپولیس تا اینجا در نقل و انتقالات خوب عمل کرده و می‌تواند برای آنکه در لیگ نخبگان آسیا بهتر نتیجه بگیرد مهره‌های دیگری هم بگیرد تا قوی‌تر شود، چون بازی‌های آسیایی خیلی سخت‌تر از لیگ برتر است. اینکه چند بازیکن اصلی تیم جدا شده‌اند در لیگ مشکلی ایجاد نخواهد کرد، چون پرسپولیس فصل‌های سخت‌تر از این هم داشته، اما بازیکنانی که جایگزین شدند، در نهایت تیم را به قهرمانی رسانده‌اند. این فصل هم نفراتی که اضافه شده‌اند، می‌توانند تیم را به قهرمانی برسانند. حمایت هواداران انگیزه زیادی به بازیکنان می‌دهند و فشاری که تماشاگران به بازیکنان می‌آورند، باعث می‌شود تا با انگیزه بالایی به زمین بروند و نتیجه بگیرند. عملکرد بازیکنانی که از پرسپولیس به تراکتور رفتند خواهیم دید. آنها با رفتن از پرسپولیس فوتبال خود را نابود کردند. بازیکنانی از تیم می‌روند که یا بخواهند لژیونر شوند یا فوتبال آنها تمام شده باشد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته