دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1403 - 13:32
رنجبر:

دانشگاه آزاد بیشترین سهم را در اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین دارد

دانشگاه آزاد بیشترین سهم را در اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین دارد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اعلام کرد که دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین سهم در اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین را دارد.
کد خبر : 926396

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که با حضور رؤسا، معاونین و سایر اعضای این شورا به میزبانی واحد بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: استادان و افراد صاحب‌نظر با برگزاری جلسات هم‌اندیشی در دانشگاه چهره‌ی زشت و پلید رژیم صهیونیستی را به مردم و امت اسلامی نمایان و هویدا سازند.

وی، اتحاد؛ روحیه امید و پشتکار را مهم‌ترین موضوع برای مقابله با دشمن دانست و عنوان کرد: متولیان فرهنگی دانشگاه باید با مشارکت دانشجویان و برگزاری برنامه‌های اثربخش و پرمحتوا برای مردم به‌خصوص قشر جوان، جامعه را از تازه‌ترین تحولات کشور و منطقه آکاه سازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، عملکرد حوزه‌های فرهنگی در دانشگاه را رضایت‌بخش ارزیابی کرد و ادامه داد: با بررسی و پایش عملکرد حوزه فرهنگی دانشجویی و اعلام سازمان مرکزی کارنامه استان هرمزگان مثبت ارزیابی شده، اما این میزان فعالیت کافی نیست و باید تلاش مضاعفی دراین زمینه صورت گیرد.

رنجبر، خواستار تقویت کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه شد و اظهار کرد: بهره‌مندی واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان هرمزگان از دانشجویان در مقاطع و رشته‌های مختلف به‌خصوص تحصیلات تکمیلی ظرفیت خوبی در راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی با رویکرد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... در دانشگاه استان هرمزگان است.

وی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت استان هرمزگان در برگزاری و میزبانی مسابقات قرآنی و فرهنگی عنوان کرد: برگزاری مسابقات، تشویق جوانان به مشارکت و حضور و تجلیل از برترین‌ها و برگزیدگان از مواردی است که رؤسا و معاونین باید در دستورکار قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با قدردانی از تلاش‌های هیئت‌های مذهبی در دانشگاه گفت: برگزاری مراسم دهه محرم در دانشگاه و میزبانی از عزاداران با مشارکت دانشجویان، کارکنان و استادان بیانگر ایمان راسخ محبان اهل بیت علیهم‌السلام است.

رنجبر با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی افزود: پیاده‌روی اربعین و تجمع بزرگ و بی‌نظیر مسلمانان در روز اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام نمادی دشمن هراس از اتحاد امت اسلامی است.

وی اعلام کرد که دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین سهم در اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین را دارد و با توجه به بالا بودن میزان دانشجویان، امسال بیش از ۵۰ درصد سهم اعزام متعلق به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است که با هماهنگی‌های صورت گرفته در زمان خود انجام خواهد شد.

در پایان این جلسه از پوستر چهارمین دوره جشنواره شعر صحیفه سجادیه که دبیرخانه آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس دایر شده، رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته