دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1403 - 08:30
در گفت و گو با آنا مطرح شد

توضیحات مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد دلایل کیفیت بد ورزشگاه نقش جهان

توضیحات مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد دلایل کیفیت بد ورزشگاه نقش جهان
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در خصوص دلایل بی کیفت بودن چمن ورزشگاه نقش جهان توضیحاتی داد.
کد خبر : 926367

سید مهدی صدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه وضعیت زمین چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان که میزبان دیدار تیم ملی برابر قرقیزستان است مناسب نیست و مهدی تاج رئیس فدراسیون گفته بازی سپاهان با الاهلی امارات باعث آبروریزی شد، اظهار کرد: اینکه زیرساخت‌های ورزشی اصفهان آمادگی پاسخگویی به مسابقات ملی را تا به حال نداشته، درست است. این برخلاف آن چیزی است که همه فکر می‌کنند اصفهان شرایط میزبانی را دارد. واقعاً زیرساخت‌های اصفهان و مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می‌کند، موضوع چمن با موضع زاینده‌رود و خشکسالی که با آن روبه‌رو هستیم یکی از تبعات آن در بحث نگه‌داری اماکن ورزشی و حفظ زمین چمن طبیعی، سال‌هاست جزء مشکلات ورزش اصفهان است.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در طول یک ماه گذشته جلسات مفصلی را برگزار کردیم، چون پیش‌بینی‌هایی می‌شد که ممکن است اصفهان میزبان این بازی ملی انتخاب شود، امیدوار هستم در زمان باقیمانده شرایطی را حاصل کنیم که میزبانی خوبی را داشته باشیم و مقدمه‌ای شود تا اصفهانی که به اسم، معین تهران برای همه حوادث شناخته می‌شود زیرساخت‌های این شهر هم تأمین، ترمیم و بازسازی شود. در نهایت به صورت آبرومند بتوانیم میزبانی دیدار تیم ملی را در گزینشی جام جهانی داشته باشیم.

صدری خاطرنشان کرد:، چون اصفهان استانی است که گردشگران زیادی را در طول سال می‌پذیرد، از بابت حمل و نقل و اقامت تیم ملی و حریف آن، همچنین تماشاگرانی که از خارج استان وارد اصفهان می‌شوند، نگرانی نداریم. مطمئن هستیم که یک بخشی از نارضایتی‌ها در حوزه زیرساخت ورزشی را جبران می‌کند. ما به خاطر مشکلات کم‌آبی و بی‌آبی که در اصفهان داریم به صورت عمومی با مشکلات این چنینی دست و پنجه نرم می‌کنیم. از زمانی که ابلاغ شد احتمال میزبانی وجود دارد جلساتی را برگزار کردیم و حتی دامنه این جلسات تا شورای تأمین و مدیران ارشد استان هم کشیده شد. تدابیری اندیشیده شده و امیدوارم مسئولان فوتبال استان حتماً بتوانند میزبانی خوبی داشته باشند. ان‌شاءالله این تدابیر منجر به حل کیفیت زمین چمن ورزشگاه نقش جهان تا روز برگزاری بازی تیم ملی شود.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته