دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1403 - 10:29

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت روز خبرنگار

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت روز خبرنگار
وهب متقی نیا سرپرست و رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی، در پیامی هفدهم مردادماه «روز خبرنگار» را گرامی داشت.
کد خبر : 926332

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، درپی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

 

 

 

«بسمه تعالی»

 

 

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ...»

 

 

 

خبرنگاران گرانقدر و اصحاب ارجمند رسانه؛

درود بر شما که نگارنده ی واژه های مُبین، آفریدگار متون مبیَّن و مصداق آیه شریفه « الذین یبلغون رسالات الله» هستید؛ قلم را چون سلاحی از نور و آگاهی در مصاف با جهل و تاریکی در دست می گیرید و حرمت و مسئولیت آن را به مثابه امانتی سنگین، تکلیفی دشوار و شیرین و موهبتی گرانقدر، عاشقانه بر دوش می کشید.

بی شک اعجاز قلم و عملکرد شما اصحاب فرهیخته رسانه، نقش بسیار اثرگذاری در معرفی میهن عزیزمان، نمایش توانمندی ها و دستاوردهای ملی در عرصه های گوناگون، خنثی سازی دسیسه ها و اخبار مغرضانه دشمنان و ارتقای جایگاه کشورمان در نظام بین الملل دارد؛ همچنین آگاه سازی جامعه از پیشرفت ها و تلاش های موفق در عرصه های گوناگون به ویژه رونق اقتصادی کشور، گردش امید و انگیزه را در شریان جامعه تداوم می بخشد و ملت شریف و دلسوز ایران را در ادامه مسیر روشن سربلندی، دلگرم و استوار می سازد.

 هفدهم مرداد و روز خبرنگار، فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید والامقام «محمود صارمی»، تلاش های مسئولانه و صادقانه، حسن امانتداری شما بزرگواران در انتشار وقایع و شفاف سازی رویدادها و اقدامات ارزشمندتان در پیشبرد اهداف جهاد تبیین و بیان منصفانه و متعهدانه دستاوردها و موفقیت های کشور عزیزمان را ارج نهیم.

بانک کشاورزی به عنوان بانکی تخصصی که تلاش برای تحکیم پایه های امنیت غذایی و پایداری سفره هموطنان و کوشش در مسیر اشتغالزایی، رونق اقتصادی بخش کشاورزی و نیز خودکفایی کشور را رسالت ذاتی خود می داند، افتخار می کند که همواره در بهره مندی از یاری و همراهی خبرنگاران بزرگوار و اصحاب گرانقدر رسانه، اقبالی بلند داشته و ارتباطی صمیمانه و مسئولانه را با این عزیزان تجربه کرده است؛ بانک کشاورزی اهل قلم را عضوی ارزشمند از خانواده بزرگ خود می داند و می کوشد با هم افزایی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه، در راه دفاع از شرف و شوکت میهن و اعتلا و سربلندی کشور گام بردارد.

به نوبه خود روز خبرنگار را به شما اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران عزيز تبريك مي گويم و از خداوند متعال تندرستی، عمر با عزت و توفیق خدمت رسانی صادقانه را برای اهالی گرانقدر رسانه و مطبوعات خواستارم.

وهب متقی نیا

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته