دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1403 - 09:15

همکاری ثمربخش دانشگاه و نیروی انتظامی در برنامه‌های آموزشی و پژوهشی

همکاری ثمربخش دانشگاه و نیروی انتظامی در برنامه‌های آموزشی و پژوهشی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: از آنجا که دانشگاه محیطی علمی و پژوهشی است، می‌تواند در مسیر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی نیروی انتظامی همکاری ثمربخش داشته باشد.
کد خبر : 926306

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  افشین غنی زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در نشستی با مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های مشترک این دو نهاد در راستای تبیین و تحلیل مسائل استان با ابراز خرسندی این‌گونه نشست‌های علمی اجرایی را ضرورتی برای ارتباط بین بخشی برای رفع مسائل مختلف استان عنوان کرد.

وی تأکید کرد: لازم است در مسیر تعالی استان بیش از گذشته شاهد این‌گونه جلسات و تبادل‌نظر‌ها باشیم و از آنجا که دانشگاه محیطی علمی و پژوهشی است، می‌تواند در مسیر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی نیروی انتظامی همکاری ثمربخش داشته باشد، آماده هستیم تا در کنار این نیروی خدوم و پرتلاش به هر نحو ممکن انجام وظیفه کنیم.

رفع مشکلات با اتحاد بین دانشگاه و جامعه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز با اشاره به فعالیت‌های فراجا در این استان گفت: رفع مسائل و مشکلات با اتحاد و همبستگی بین دانشگاه و جامعه امکان‌پذیر است و فرماندهی انتظامی استان آمادگی خود را برای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و گفتمان‌های علمی با دانشگاهیان اعلام می‌کند.

مهدی حاجیان اضافه کرد از جنس دانشگاه و همسو با دانشگاهیان هستم و تلاش می‌کنم تا ارتباط دانشگاه و نیروی انتظامی هر چه بیشتر رونق پیدا کند.

به گزارش آنا، این جلسه با هدف اجرایی کردن مفاد تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و نیروی انتظامی استان برگزار و درباره فعالیت‌های مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و فرماندهی انتظامی استان که می‌تواند در راستای شناخت مسائل شهر و استان کرمانشاه و چگونگی پیشگیری از مشکلات با اقدامات علمی مشترک باشد بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته