دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدی در دیدار با نمایندگان پارلمان عراق تأکید کرد:

لزوم همکاری‌های علمی مشترک بین دو کشور ایران و عراق

لزوم همکاری‌های علمی مشترک بین دو کشور ایران و عراق
سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با هیئتی از نمایندگان پارلمان کشور عراق دیدار و گفت وگو کرد.
کد خبر : 926224

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود محمدی سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با هیأتی از نمایندگان پارلمان کشور عراق متشکل از اعضای کمیسیون آموزش عالی، آموزش و پرورش و اعضای وزارت آموزش عالی و آموزش و پرورش این کشور دیدار و گفتگو کرد.

محمدی در این دیدار که به منظور ایجاد همکاری‌های مشترک در سطح آموزش عالی میان دو کشور ایران و عراق صورت گرفت، بر لزوم همکاری‌های علمی و انتقال دانش، علوم و تکنولوژی بین دو کشور ایران و عراق تأکید کرد.

همچنین نمایندگان پارلمان کشور عراق شامل سعاد الوائلی رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت، جواد الغزالی عضو کمیسیون تعلیم و تربیت، فراس المسلماوی عضو کمیسیون آموزش عالی، ساره الکنانی مشاور کمیسیون آموزش مجلس، حیدر عبد ضهد مشاور علمی وزارت آموزش عالی و سید مهدی العوادی مشاور علمی وزارت تعلیم و تربیت از بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی و واحد علوم و تحقیقات برای آشنایی با دستاورد‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته