دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1403 - 05:35
جلسه تیم امنیت ملی کاخ سفید؛

بایدن: درباره تحولات منطقه و نحوه پاسخ به حمله علیه نیروهای آمریکایی بحث کردیم

بایدن: درباره تحولات منطقه و نحوه پاسخ به حمله علیه نیروهای آمریکایی بحث کردیم
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید در جریان نشست با تیم امنیت ملی کاخ سفید در جریان تحولات منطقه و تلاش‌های دیپلماتیک قرار گرفته و درباره نحوه پاسخگویی به حملات علیه نیرو‌های آمریکایی گفتگو کرده است.
کد خبر : 926085

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، بامداد سه‌شنبه گفت که طی جلسه با تیم امنیت ملی خود، در جریان آخرین تحولات امنیتی در منطقه غرب آسیا قرار گرفته است.

بایدن درباره جلسه با تیم امنیت ملی کاخ سفید توضیح داد: اوایل امروز من و «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور، در اتاق گزارش، در جریان تحولات خاورمیانه قرار گرفتیم.

وی اظهار داشت: گزارشات جدیدی درباره تهدیدهای ایران و نیروهای نیابتی آن و تلاش‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش‌های منطقه‌ای دریافت کردیم.

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: در مورد اقداماتی که برای دفاع از نیروها و پاسخ به هرگونه حمله علیه پرسنل خود که به روش و مکان انتخابی خودمان انجام می‌دهیم، بحث کردیم.

ساعتی پیش بود که کاخ سفید طی بیانیه‌ای گفت: تیم امنیت ملی، بایدن و هریس را در جریان حمله به پایگاه عین‌الاسد و لزوم پاسخگویی به آن قرار داد.

وزارت دفاع آمریکا نیز بامداد سه‌شنبه مجروح شدن چند نظامی خود در حمله به عین‌الاسد را تأیید کرده و گفت که در حال ارزیابی میزان خسارت وارد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته