دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وضعیت تهران درباره بیماری‌های ناشی از پشه آئدس سفید است

وضعیت تهران درباره بیماری‌های ناشی از پشه آئدس سفید است
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که وضعیت پایتخت در مورد بیماری‌های ناشی از پشه آئدس در پایتخت سفید است.
کد خبر : 926060

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در همایش تبیین وظایف شهرداری‌ها که با موضوع تهدیدات ناشی از ناقل مهاجمین زیستی (پشه آئدس) در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، گفت: امروز زمانی است که ما باید درباره این پشه و بیماری‌هایی که ایجاد می‌کند صحبت کنیم تا دیر نشود و اقدامات پیشگیرانه انجام شود. 

نصیری  گفت: در حاضر در تعدادی از استان‌های کشور، تعدادی بیمار که به تازگی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بازگشته بودند، شناسایی شدند.

او درباره وضعیت تهران در این زمینه گفت: وضعیت تهران در حال حاضر سفید است و بیماری‌های ناشی از گزیدگی این پشه در پایتخت هنوز مشاهده نشده است.

نصیری ادامه داد: از آنجایی که ممکن است این بیماری همانند کرونا شیوع پیدا کند ما در تهران اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است. امیدواریم این بیماری در کشور شیوع پیدا نکند اما ما باید آمادگی لازم را داشته باشیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: پشه آئدس تب دنگی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته