دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1403 - 16:30
در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجهٔ بحرین؛

باقری: اقدام متقابل علیه شرارت‌های صهیونیست‌ها حق ایران است

باقری: اقدام متقابل علیه شرارت‌های صهیونیست‌ها حق ایران است
سرپرست وزارت خارجه در تماسِ وزیر خارجهٔ بحرین ضمن اشاره به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنایات علیه کودکان، زنان و مردم بی‌گناه غزه، بر ضرورت توقف رفتار شرورانهٔ این رژیم در گسترش شعاع جنگ به پایتخت لبنان، یمن و به‌ویژه جنایت و گستاخیِ این رژیم در به‌شهادت‌رساندن شهید هنیه در خاک ایران تأکید کرد.
کد خبر : 926042

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرپرست وزارت خارجه در تماسِ وزیر خارجهٔ بحرین ضمن اشاره به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنایات علیه کودکان، زنان و مردم بی‌گناه غزه، بر ضرورت توقف رفتار شرورانهٔ این رژیم در گسترش شعاع جنگ به پایتخت لبنان، یمن و به‌ویژه جنایت و گستاخیِ این رژیم در به‌شهادت‌رساندن شهید هنیه در خاک ایران تأکید کرد.

باقری هرگونه سکوت در برابر گسترش شرارت‌های رژیم صهیونیستی را به‌ضرر ثبات منطقه دانست و افزود: سکوت در برابر اقدامات این رژیم، نوعی پاداش‌دادن به آنها تلقی می‌شود؛ بنابراین ایران براساس قواعد و رویه‌های بین‌المللی انجام اقدام متقابل را حق خود می‌داند.

الزیانی هم در این تماس با تأکید بر موضع بحرین بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، حمایت از غیرنظامیان و تسهیل در ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غیرنظامی را خواستار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته