دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1403 - 15:23

سرپرست گزینش دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا و قرچک منصوب شد

سرپرست گزینش دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا و قرچک منصوب شد
سرپرست گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با صدور حکمی منصوب شد.
کد خبر : 926018

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار و از تلاش‌های ارزنده محمود خراسانی -که به افتخار بازنشستگی نائل شده است -در این جایگاه تجلیل شد. در این مراسم با صدور حکمی از سوی رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی، سیدحسین طالبی به‌عنوان سرپرست جدید گزینش این واحد دانشگاهی منصوب شد.

کیان پهلوان‌افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه گزینش، فرمان هشت ماده‌ای امام خمینی(ره) درباره گزینش در سال ۶۱ را محور و مبنای فعالیت‌های گزینشی دانست و اظهار کرد: تأکید امام راحل (ره) بر این بود که در گزینش افراد همواره باید حال فعلی افراد در نظر گرفته شود.

وی اعتقاد به منویات امامان انقلاب در امر گزینش را راهبردی اساسی برشمرد و افزود: فضای گزینش دانشگاه آزاد اسلامی منطبق بر همان مبانی، پایه‌ریزی و تعریف‌شده که گزینشگران این دانشگاه در این راستا به جهاد و فعالیت مشغول هستند.

 مهم‌ترین رسالت‌ دفاتر گزینش

مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: انبوه جمعیتی که برای بدرقه فرمانده بزرگ فلسطینی و سردار مقاومت جهان اسلام به خیابان‌ها آمده بودند، نشان از ایستادگی مردم در راه آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف دارد که به فضل الهی منجر به ریشه‌کن شدن رژیم غاصب صهیونیستی و زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) خواهد شد.

ابوذر کاظمی با اشاره به حساسیت‌های کاری گزینشگران بیان کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دفاتر گزینش، بررسی صلاحیت‌های عمومی در کارگروه‌های معین است که باید با رعایت دقت، حساسیت و مقررات و به دور از هرگونه افراط‌وتفریط برای ارتقا و توسعه فضای انقلابی در محیط دانشگاه صورت پذیرد.

وی کار گزینشگران را بسیار حساس و دشوار قلمداد کرد و افزود: ملاک و معیار بر اساس معیار‌هایی برگرفته از مبانی اسلام و مقررات بوده و رعایت اخلاق‌مداری و مسئولیت‌پذیری در سیستم گزینش دانشگاه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته