دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1403 - 16:45
المپیک پاریس

تانک بختیاری و محسن نژاد به جدول بازنده ها رفتند

تانک بختیاری و محسن نژاد به جدول بازنده ها رفتند
امروز دو کشتی گیر فرنگی کار کشورمان به روی تشک رفته و راهی جدول بازنده ها شدند.
کد خبر : 926005

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی (۱۶:۳۰ به وقت ایران) رسماً آغاز شد که مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه 3 بر 1 آدام کون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل میخاین لوپز دارنده 4 مدال طلای المپیک، 5 مدال طلا و 3 مدال نقره جهان کوبا مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. میرزازاده در این گروه به مصاف کیم سئونگ جان از کره جنوبی می رود و در صورت گذر از این حریف راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا مقابل صباح شریعتی از آذربایجان قرار بگیرد.

محسن نژاد به گروه بازنده ها راه یافت 

  در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر  عبدالکریم فرگات از الجزایر را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کنیچیرو فومیتا دارنده مدال های نقره المپیک و جهان از ژاپن شد و با توجه به حضور این حریف ژاپنی در دیدار فینال، محسن نژاد به گروه بازنده ها رفت. محسن نژاد در این گروه  به مصاف کوین رودریگوئز دی آرماس از کوبا می رود و در صورت پیروزی در این دیدار، راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا در مقابل ژولامان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان قرار بگیرد.

رقابت های شانس مجدد از ساعت 12:30  فردا (سه شنبه) برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته