دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1403 - 13:29

برتری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در کنگره ملی بانوان تأثیرگذار کشور

برتری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در کنگره ملی بانوان تأثیرگذار کشور
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در نخستین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار کشور در حوزه سیاست‌گذاری و حکمرانی رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
کد خبر : 925969

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، طیبه شریفی استاد گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در نخستین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار کشور در حوزه سیاست‌گذاری و حکمرانی رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

وی به‌عنوان مادر روانشناسی استان چهارمحال و بختیاری، دو دوره متوالی- از ۹۲ تا ۱۴۰۰ به‌عنوان نماینده مردم شهرکرد در شورای اسلامی شهر، حضور داشته و چندین سال به‌عنوان نایب رئیس شورا با مسئولیت کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی در خدمتگزاری به همشهریان اهتمام ورزیده است.

شریفی عضویت در شورای علمی بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری و رئیس کارگروه تخصصی آسیب‌های اجتماعی بنیاد نخبگان، عضویت شورای فرهنگ عمومی استان، عضویت کمیسیون ماده صد و ماده ۵۵ شهرداری، ناظر و عضو هیئت مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، عضویت در کمیسیون‌های حل اختلاف امور مالیاتی، شورای مبارزه با مواد مخدر استان، شورای دانشی کشور، مسئولیت امور زنان و خانواده دانشگاهیان و ریاست کمیته تعامل خانواده و دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

برتری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در کنگره ملی بانوان تأثیرگذار کشور

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به‌عنوان پژوهشگر برتر سال ۸۳ استان خوزستان و پژوهشگر برتر استان چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹ شناخته شده و مقالات بیشماری را در نشریات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسانده و کتب علمی متعددی را تألیف و ترجمه کرده و در اختیار جامعه علمی قرار داده است.

به گزارش آنا، فرهنگ، هنر و ورزش، سیاست‌گذاری و حکمرانی، تعلیم و تربیت، نوآوری، اقتصاد و کارآفرینی، پژوهش و فناوری، فعالیت‌های اجتماعی، گفتمان سازی و رسانه از مهم‌ترین محور‌های نخستین کنگره زنان تأثیرگذار در استان چهارمحال و بختیاری بود و در این کنگره با حضور مسئولان ارشد استان از ۲۴ بانوی موفق و تأثیرگذار استان چهارمحال و بختیاری قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته