دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1403 - 08:37

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد گیلان معرفی شد

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد گیلان معرفی شد
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در حکمی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را منصوب کرد.
کد خبر : 925864

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در حکمی مجتبی ملکی چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را به سمت رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این دانشگاه منصوب کرد.

در بخشی از حکم خطاب به ملکی چوبری آمده است: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای احیاء و ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و اجرای ماده ۹ و ۱۰ دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مبنی بر تشکیل و فعالیت شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی، به سمت رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب می‌شوید.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد گیلان معرفی شد

در این پیام اضافه شده است: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دستگاه، همکاری و مشارکت سایر اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر و اجرای برنامه‌های ستاد در چارچوب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اهتمام شایسته معمول دارید.

همچنین در حکم جداگانه حجت‌الاسلام سید محمدحسین صفوی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان به سمت معاون این ستاد دردانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته