دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1403 - 16:22

رضایی: ترور اسماعیل هنیه در تهران حاصل نفوذ نیست

رضایی: ترور اسماعیل هنیه در تهران حاصل نفوذ نیست
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره جلسه امروز این کمیسیون با مسئولان اطلاعاتی کشور، به نقل از معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه گفت: ترور اسماعیل هنیه در تهران حاصل نفوذ نبوده و در این حادثه موضوع نفوذ مطرح نیست.
کد خبر : 925833

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با جلسه امروز این کمیسیون درباره ترور شهید هنیه گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور معاون اطلاعات نیروی قدس، معاون امنیت وزارت اطلاعات، معاون امور مجلس سپاه پاسداران و معاون حقوقی و مجلس وزارت اطلاعات و با دستور کار بررسی ابعاد مختلف ترور آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس برگزار شد.  

رضایی گفت: معاون اطلاعات نیروی قدس گفت ترور اسماعیل هنیه در تهران حاصل نفوذ نبوده و در این حادثه موضوع نفوذ مطرح نیست. وی همچنین تاکید کرد که موضوع ترور شهید هنیه هم‌اکنون در حال بررسی‌های تکمیلی است.  

وی افزود: در بخش دیگری از نشست کمیسیون امنیت ملی معاون امنیتی وزارت اطلاعات عنوان کرد که اشراف کامل بر همه موضوعات وجود دارد و از همه امکانات برای بررسی ابعاد ترور شهید هنیه استفاده کرده ایم و اقدامات میدانی وسیع و بزرگ آفندی در این رابطه علیه صهیونیست‌ها صورت گرفته شده است.  

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: معاون امنیتی وزارت اطلاعات گفت که رژیم صهیونیستی در شرایط سختی به سر می‌برد، شبکه‌های جاسوسان موساد در داخل و خارج شناسایی و منهدم شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته