دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1403 - 00:02

معینی آرانی: رژیم صهیونسیتی موجودیت خود را در بحران آفرینی و جنگ افروزی می‌بیند

معینی آرانی: رژیم صهیونسیتی موجودیت خود را در بحران آفرینی و جنگ افروزی می‌بیند
نماینده کاشان و آران‌ و بیدگل در مجلس، ترور شهید اسماعیل هنیه را نشانگر خوی تروریستی رژیم اشغالگر صهیونیستی، چه در عرصه منطقه‌ای و چه در عرصه بین‌المللی دانست و اظهار کرد: ترور رهبر حماس بیانگر آن است که اسرائیل موجودیت امروز خود را در گرو بحران‌ آفرینی ؛ جنگ افروزی و جنایتکاری می‌داند.
کد خبر : 925365

مصطفی معینی نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترور شهید اسماعیل هنیه را نشانگر خوی تروریستی رژیم اشغالگر صهیونیستی، چه در عرصه منطقه‌ای و چه در عرصه بین‌المللی دانست و اظهار کرد: ترور رهبر حماس بیانگر آن است که اسرائیل موجودیت امروز خود را در گرو بحران آفرینی؛ جنگ افروزی و جنایتکاری می‌داند.

وی ادامه داد: به علاوه، این حادثه نشان از ضعف و کارا نبودن سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی دارد که رژیم سفاک صهیونیستی این‌چنین به نقض آشکار قواعد و قوانین بین‌المللی اقدام می‌کند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسرائیل با این ترور، علاوه بر نشان دادن خوی درندگی خود و اینکه سیاست ترور، پیشه این رژیم است، می‌خواهد ثبات و امنیت کشور ما را آن هم در آستانه تشکیل دولت جدید برهم بزند.

وی با بیان اینکه این حق ذاتی جمهوری اسلامی ایران است که به این اقدام سفاکانه رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب بدهد و از حاکمیت سرزمین خود دفاع کند، ادامه داد: با این حال، جا دارد کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی نیز علاوه بر محکومیت و مؤاخذه رژیم اشغالگر، اقدامات بازدارنده حقوقی و تنبیهی لازم را اتخاذ و با تصمیمات عملی به دفاع از ملت مظلوم فلسطین اقدام کنند.

مصطفی معینی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی با محکومیت شدید این اقدام نسبت به مهمان شهید می‌تواند و باید ضمن استفاده از همه ظرفیت‌های پارلمانی، چه در مجامع بین‌المللی و چه در مجامع پارلمانی و گروه‌های دوستی با هدف آگاهی‌بخشی و آشکارسازی جنایات رژیم صهیونیستی، ماهیت این رژیم را علنی‌تر کند و خواهان مجازات بین‌المللی این رژیم خونریز باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته