دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1403 - 11:59

نادی: افزایش بهره‌وری منابع انسانی از برنامه‌های اساسی دانشگاه آزاد است

نادی: افزایش بهره‌وری منابع انسانی از برنامه‌های اساسی دانشگاه آزاد است
معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افزایش بهره‌وری منابع انسانی و ارتقای منابع کاری از برنامه‌های اساسی این دانشگاه است.
کد خبر : 925748

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با حضور محمدعلی نادی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، سیدعلی طاهری دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد استان و دیگر اعضا با هدف بررسی بودجه سالانه و موضوعات تخصصی استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

محمدعلی نادی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با تشریح مدارس کنشگر، نظام بندی موجود در مدارس را روبه رشد خواند و اظهار کرد: نظم‌بخشی به سیستم، افزایش بهره‌وری منابع انسانی یعنی کنترل و کاهش نیروی مازاد و افزایش منابع کاری، ارتقای بهره‌وری و کیفیت جزء برنامه‌های اساسی است که با کاهش هزینه‌ها موجب بهبود کیفیت خدمات آموزشی می‌شود.

وی کانون ارزیابی مدیران مدارس را محلی برای انتخاب مدیران تحول خواهد دانست و افزود: کانون ارزیابی مدیران مدارس با هدف غربالگری و انتخاب مدیرانی پویا و با نگاهی تحولگرایانه در حال فعالیت است و سعی کرده که مدیران خود را از بین نیرو‌های نخبه دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی این سیستم گزینش کند.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برون‌سپاری موجب نظارت بهتر و افزایش کیفیت خواهد شد، عنوان کرد: هدف از برون‌سپاری کیفی‌سازی روند نظارت و افزایش محصولات با کیفیت مرغوب، ایجاد اشتغال و بهبود کنترل، نظارت و مدیریت هزینه تمام شده است.

نادی با اشاره به اینکه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی را درباره هیئت علمی، رویکردی مأموریتی است، مطرح کرد: این دانشگاه با تغییر نگرش خود نسبت به اعضای هیئت علمی، رویکردی مأموریتی برای آنان در نظر گرفته که مطابق با اهداف گروه، دانشکده و به‌تبع آن مأموریت واحد دانشگاهی در منطقه خود است.

وی با تأکید بر نظارت اعضای هیئت علمی بر عملکرد دستیاران آموزشی بیان کرد: هر عضو هیئت علمی باید بر عملکرد پنج دستیار آموزشی نظارت داشته و با در اختیار قرار دادن تجربیات خود بر چگونگی طرح درس، حضور در کلاس دستیاران آموزشی زیرمجموعه خویش با هدف افزایش کیفیت آموزشی نظارت دقیق و جامعی داشته باشد تا زمینه جدی نیرو‌های حاذق و زبده در آتی فراهم شود.

به گزارش آنا، در این جلسه موضوعات مطروحه مورد بررسی قرار گرفت و مقر رشد که بعد از اصلاحات مدنظر در جلسه هیئت امنا برای بررسی و تصویب، مطرح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته