دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1395 - 09:10

دروازه‌بان پرسپولیس در فکر مهاجرت؛ سوشا مکانی به دنبال تیم در آن سوی مرز‌های ایران

سوشا مکانی‌که گفته می‌شود از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت شش ماهه رو به رو شده است قصد عزیمت به یک لیگ خارجی را دارد.
کد خبر : 92563

به گزارش گروه ورزشی آنا، سوشا مکانی با ارائه بازی‌های بسیار خوب خود در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و بعد از مدتی با کنار گذاشتن «نیلسون کوریا» دروازه‌بان آماده برزیلی، گلر اول سرخ‌پوشان شود.


او از پرسپولیس به تیم ملی رسید و در حالی که به نظر می‌آمد بتواند کی‌روش را هم متقاعد کند و دروازه‌بان اول تیم ملی شود به یکباره خود را اسیر مسائل حاشیه‌ای کرد. این حواشی به زندانی شدن سوشا منجر شد. او پس از رهایی از بند هم نتوانست دروازه‌بان ثابتی برای پرسپولیس شود و نهایتا در پایان فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.


دروازه‌بان سابق پرسپولیس به دلیل نوعی پوششی که در یکی از جلسات تمرینی این تیم داشت، به احتمال فراوان با محرومیت شش ماهه روبه‌رو می‌شود. موضوعی که البته افراسیابی رئیس جدید کمیته اخلاق آن را هنوز تایید نکرده است.


به گزارش خبرآنلاین خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که سوشا قصد دارد به خارج از ایران برود و فوتبالش را در آنجا ادامه دهد. به این ترتیب باید منتظر خداحافظی او با لیگ برتر ایران بود.


مکانی این روزها کاملا سکوت کرده است و درباره آینده‌اش هیچ حرفی نمی‌زند ولی پرسپولیسی‌ها می‌گویند این بازیکن درخواست تسویه حساب کرده و حرف از حضور در یک لیگ خارجی زده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته