دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر آموزش و پرورش:

۱۱۰ هزار کلاس درس امسال بهسازی و شاداب سازی می‌شوند

۱۱۰ هزار کلاس درس امسال بهسازی و شاداب سازی می‌شوند
وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته حدود ۷۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان آماده شد و امسال ۱۱۰ هزار کلاس درس در برنامه قرار گرفته است که ۷۰ هزار کلاس در تابستان و ۴۰ هزار کلاس در ایام نوروز بهسازی و شاداب‌سازی می‌شوند.
کد خبر : 925564

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در بازدید از طرح شهیدعجمیان استان خراسان رضوی، اظهارکرد: طرح شهید عجمیان یک طرح تربیتی است که طی آن گروه‌های جهادی دانش‌آموزی و معلمان به کمک سازمان نوسازی و مدرسه‌ها می‌آیند و با شاداب سازی مدارس را برای سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود ۷۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان آماده شد و امسال ۱۱۰ هزار کلاس درس در برنامه قرار گرفته است که ۷۰ هزار کلاس در تابستان و ۴۰ هزار کلاس در ایام نوروز بهسازی و شاداب‌سازی می‌شوند.

صحرایی بیان کرد: استان خراسان رضوی در این عرصه نیز پیشتاز است و حدود ۱۰ هزار کلاس درس در استان خراسان رضوی در حال بهسازی، نوسازی و شاداب‌سازی هستند و از تمام دست اندرکاران خصوصا فرهنگیان و دانش آموزانی که در این پروژه تربیتی سهیم هستند صمیمانه متشکرم.

ضرغام پرنیان دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی کشور نیز در این بازدید، عنوان کرد: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی از زمان تشکیل تلاش کرده است تمام ظرفیت‌های برون وزارتی را در مناطق مرزی، عشایری و حاشیه شهر بسیج کند تا کمبود‌ها را تا حدی جبران و به عدالت نزدیک‌تر کند.

وی گفت: یکی از کار ویژه‌های انجام شده این قرارگاه اجرای طرح سیدروح الله عجمیان است که در سال گذشته حدود ۷۰ هزار کلاس درس مرمت و شاداب سازی شد.

پرنیان ادامه داد: امسال به لطف خداوند و با استقبال دانش آموزان و معلمان حدود ۱۷ هزار ۲۰۰ گروه جهادی، دانش آموزی و معلمی ثبت شده و ما به دنبال این هستیم که هر مدرسه یک گروه جهادی داشته باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: این طرح اگر چه ظاهرش عمرانی است، اما در واقع یک کار تربیتی است و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا می‌شود که در راستای ساحت احساس مسئولیت اجتماعی است و باعث می‌شود دانش آموز، معلم و مردم احساس تکلیف کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد: الحمدلله استان خراسان رضوی در این فعالیت جهادی پیشرو است و از تمام ظرفیت‌ها در این استان استفاده می‌شود و ان شاءالله تا زمانی که تمام مدارس ما بهسازی و شاداب سازی شوند این مسیر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته