دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1403 - 08:30

عربشاهی: گاریدو با قهرمانی در پرسپولیس کارنامه‌اش را تقویت کند/ نقطه ضعف درویش جواب دادن به بیرانوند است

عربشاهی: گاریدو با قهرمانی در پرسپولیس کارنامه‌اش را تقویت کند  نقطه ضعف درویش جواب دادن به بیرانوند است
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: دلیلی ندارد مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس جواب بیرانوند جدا شده از تیم را بدهد.
کد خبر : 925360

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با انتقاد از اینکه تیم‌های ایرانی می‌توانند اردو‌های پیش فصل خود را در داخل کشور برگزار کنند، اما غریب پسند هستند و به ترکیه می‌روند، اظهار کرد: مهدی تاج حرف قشنگی زده، چطور نمی‌توانند ورزشگاه‌ها را استاندارد کنند، اما می‌توانند به ترکیه و دبی بروند؟ هدف از برگزاری این اردو‌ها بهترین نوع آماده‌سازی برای فصل جدید است، اما هیچ‌وقت به هدف خود نمی‌رسند، چون از نظر فنی تیم‌ها راه غلطی می‌روند. چه ایرادی دارد در مناطق خوش آب و هوای کشورمان اردو‌های پیش فصل برگزار شود و با هزینه کمتر باشگاه‌ها در ایران تیم‌های خود را آماده کنند تا چنین پولی در ایران به گردش درآید؟ هدف صرف هزینه بیهوده است.

جرات اعتماد به جوانان در مربیان نیست

وی با یادآوری این موضوع که پرسپولیس بیشتر به تیم‌های پایه خود بها بدهد و بازیکنان شاخص آینده‌دار خود را از دست ندهد، گفت: عدم اعتماد به بازیکنان جوان باعث می‌شود تا پرسپولیس در نقل و انتقالات به دنبال بازیکن از دیگر باشگاه‌ها باشد. دروازه‌بان الجزایری خرید خوبی است ولی، چون در گذشته به جوان‌ها فرصت داده نشده، برای لیگ نخبگان نیاز به جذب بازیکنان خوب وجود دارد. قطعاً پرسپولیس یارگیری خوبی می‌کند ولی همانند گذشته، جوان‌های خوبی زیر نام بازیکنان مطرح له می‌شوند. فصل قبل که بیرانوند مصدوم شد، امیررضا رفیعی در چهار بازی کلین شیت کرد. او و امثال این بازیکن آینده‌دار، نیمکت‌نشین می‌مانند و انگیزه‌شان را از دست می‌دهند، چون جرات اعتماد به آنها در مربیان نیست. خودمان بازیکن مستعد داریم، اما بازیکن از بیرون باشگاه می‌آوریم. پرسپولیس مدیرفنی تیم‌های پایه خود را از بزرگان خود بیاورد. به نظرم آدم‌هایی در تیم‌های پایه هستند که در قواره این مسئولیت نیستند.

گاریدو در پرسپولیس کارنامه‌اش را تقویت کند

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: دروازه‌بان جدید پرسپولیس مورد نظر گاریدو سرمربی تیم است. بالاخره او به عنوان سرمربی تیم نیاز دارد تا مهره‌هایی را اضافه کند که بازی آنها را می‌شناسد و مورد اعتماد وی هستند. کارنامه گاریدو ضعیف است ولی حمایت تماشاگران را در هر بازی دارد و می‌تواند با قهرمانی تیم کارنامه‌اش هم تقویت کند. او در لیگ نخبگان کار سخت‌تری دارد و باشگاه بازیکنان مورد نظرش را جذب کند تا بتواند موفق به کسب نتایج بسیار خوبی شود. باید زمان کافی را به گاریدو داد تا تیمش را به خوبی بشناسد و موفق به کسب نتایج مورد انتظار هواداران شود.

سرمایه اسکوچیچ بازیکنان آماده‌اش است

وی درباره دیگر رقبای پرسپولیس یادآور شد: تراکتور با سرمربیگری اسکوچیچ مدعی جدی است. اسکوچیچ کارنامه خوبی دارد و سرآمد مربیگری او رساندن تیم ملی ایران به جام جهانی بود در حالی که در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفت. او چیدمان خوبی در تیمش دارد و بازی گرفتن از مهره‌های تیم را به خاطر هوش بالایش بلد است. سرمایه اسکوچیچ بازیکنان آماده‌اش است و اگر مشکل مدیریتی در این تیم نباشد، از مدعیان جدی قهرمانی است. سپاهان هم تیم پر مهره‌ای است و مورایس در سومین فصل متولی سرمربی خواهد بود. سپاهان هم مشکل مدیریتی نداشته باشد برای قهرمانی از مدعیان است. استقلال هم رقیب سنتی بوده و یکی از مدعیان خواهد بود. امسال سال سختی خواهد بود و تیمی قهرمان می‌شود که تمرکز خود را از دست ندهد.

 تاریخ پرسپولیس بازیکنانی بزرگ‌تر از بیرانوند دارد

عربشاهی با انتقاد از مدیرعامل پرسپولیس برای جواب دادن به مصاحبه‌های علیرضا بیرانوند تصریح کرد: بیرانوند زحمت زیادی کشید تا توانست به سطح اول فوتبال ایران برسد، ملی‌پوش و در پرسپولیس محبوب هواداران شود ولی تاریخ پرسپولیس بازیکنانی بزرگ‌تر از او دارد. پشت هم مصاحبه می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که انگار او نباشد، دیگر پرسپولیس وجود ندارد. بیش از اندازه به او بها داده‌اند که جوری حرف می‌زند بهتر از او نیست. اگر دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است چرا در فوتبال اروپا نتوانست دوام بیاورد و برای مطرح ماندن دوباره به پرسپولیس برگشت. در طرف مقابل، دلیلی ندارد درویش جواب بیرانوند را بدهد. او مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس است، بیرانوند که دیگر بازیکن پرسپولیس نیست. کمیته تعیین وضعیت هم تکلیف پرونده را روشن می‌کند. نقطه ضعف درویش است که جواب بیرانوند را می‌دهد. اصلاً به این حرف‌ها توجه نکند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته