دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1403 - 12:57
افشاری مطرح کرد؛

آماده‌سازی زیرساخت‌ آموزشی برای آغاز ترم تحصیلی مهر/ دانشگاهیان مصرف انرژی را مدیریت کنند

آماده‌سازی زیرساخت‌ آموزشی برای آغاز ترم تحصیلی مهر  دانشگاهیان مصرف انرژی را مدیریت کنند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت با تأکید بر آماده‌سازی زیرساخت‌ آموزشی برای آغاز ترم تحصیلی مهر 1403 عنوان کرد: دانشگاهیان مصرف انرژی را مدیریت کنند.
کد خبر : 925159

حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در حاشیه نشست بررسی مسائل فرهنگی، مذهبی و مشکلات دانشجویان این دانشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: گردهمایی اعضای شورای واحدهای دانشگاهی به صورت ماهانه در واحد‌های شهرقدس، ملارد و صفادشت برگزار می‌شود و موضوعات روز و مشکلات دانشجویان در این هم‌اندیشی بررسی شده و راه‌های برون‌رفت از آن را با اتخاذ تصمیمات مناسب و مصوبات لازم در دستورکار قرار می‌دهیم که این مشکلات مرتفع شود و ضمن بررسی برخی موارد آموزشی، فرهنگی و اجتماعی نکات مربوط به امور جاری دانشجویان هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در راستای موضوعات روز آموزشی، مشکلات آموزشیار و پژوهشیار، راه‌اندازی سامانه رایچت و نوبت‌دهی تیک‌اتینگ به‌منظور رفاه حال دانشجویان و نیازمندی‌ها هم‌افزایی فکری صورت گرفته و این هم‌اندیشی فرصت مناسبی برای کاربردی کردن راه‌های برون‌رفت از مشکلات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت افزود: یکی از محور‌های جلسات شورای واحد‌ها حضور مدیران میانی است که نکاتی را که مدنظر است بیان می‌کنند و مباحث مربوط به وضع آموزشی ازجمله مشکلات سامانه‌های آموزشیار، پژوهشیار، شرایط اقتصادی و نکات دانشجویی و آموزشی دانشجویان در این شورا مطرح شد.

افشاری یادآور شد: همچنین در شورای واحدهای دانشگاهی آخرین تحلیل‌های عملکرد دانشگاه بررسی و پیش‌بینی‌های لازم برای سال مالی جدید انجام شد و گفت‌وگو‌های خوبی صورت گرفت و یکی از محور‌های این نشست‌ مدیریت مصرف انرژی بود که مقرر شد نکات ضروری از طریق تریبون استادان به دانشجویان و جامعه منعکس و منتقل شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با مصرف درست انرژی، فصل گرما با موفقیت سپری و زیرساخت‌های لازم برای آغاز ترم تحصیلی مهرماه مهیا شود تا با مشکلات گرمایش یا سرمایش در طول ترم مواجه نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته