دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جوادی: طرح لباس کاروان ایران را تایید نمی‌کنم/ نصیرشلال: کار مسئولان کمیته بیشتر باعث دلخوری شد+ فیلم

کد خبر : 925053
10 مرداد 1403 - 10:19
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: حضور مسئولین در کنار ورزشکاران، روحیه بخش هم باشد باز نمی تواند خیلی تأثیر گذار باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، میرمصطفی جوادی در خصوص شرلیط تیم ملی وزنه برداری در مراسم بدرقه از تیم ملی وزنه برداری گفت: صحبت چند ماه پیش وزنه برداران به دلیل حقوق نبود به دلیل نوع نگاهی بود که به وزنه برداری شده بود و رئیس کمیته ملی المپیک آمد و صحبت هایی کرد که تا حدودی ناراحتی های پیش آمده برطرف شد.

جوادی درباره وضعیت آمادگی خود در آستانه المپیک گفت: اگر خونسرد ترین آدم نیز باشد در آستانه المپیک خواب درست و حسابی نخواهی داشت.

ملی پوش وزنه برداری در خصوص لباس کاروان ایران گفت: طرح لباس را تأیید نمی کنم. باید بهتر از این ها می بود.

او در پاسخ به این سوال که چرا وزنه برداری از اول همراه کاروان به المپیک اعزام نشد گفت: ما طبق برنامه ریزی فدراسیون به جلو می رویم. ما یک هفته قبل از مسابقه اعزام می شویم که از نظر من زمان خوبی است. 

برای اطلاع کامل از صحبت های جوادی فیلم را مشاهده کنید:

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در مراسم بدرقه از تیم ملی وزنه برداران در خصوص شرایط تیم ملی گفت: استرس و شرایط روحی و روانی مسابقات المپیک همیشه بوده است و هیچوقت کمتر نمی شود. هم من هم فدراسیون شرایط المپیک و فضای آن را دیده ایم و به بچه ها کمک خواهیم کرد تا از نظر روحی و روانی خودشان را جمع و جود کنند.

وی درباره حضور وزیر ورزش در تمرینات تیم ملی اظهار کرد: حضور مسئولین در کنار ورزشکاران، روحیه بخش هم باشد باز نمی تواند خیلی تأثیر گذار باشد. اینکه مسئولین در دو سال گذشته چه اقداماتی را انجام داده اند می تواند تأثیرگذار باشد. اینکه در روز های آخر مسئولین تشریف می آوردند در رشته وزنه برداری خیلی اثر نخواهد گذاشت.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص ناراحتی های چند ماه گذشته گفت: متر و معیار ما نباید انقدر خشک و تنگ باشد. دوستان در کمیته ملی المپیک کاری را انجام داده اند که یک تأثیر مثبت بگذارد اما بیشتر باعث دلخوری شد و ناراحتی برای ورزشکاران به وجود آورد. کاری که انجام شد غیر کارشناسی بود و به جای تأثیر مثبت بیشتر تأثیر منفی گذاشت.

برای اطلاع کامل از صحبت های نصیر شلال فیلم را مشاهده کنید:

 

 

 

ارسال نظر
هلدینگ شایسته