دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پورمحمدی: مشکل مجوز حرفه‌ای مس رفسنجان مالکیت مشترک است/ با استقلال در مورد منتظر محمد مذاکره کردیم+فیلم

کد خبر : 925049
10 مرداد 1403 - 09:46
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: رقم رضایتنامه منتظر محمد ۲۰ میلیارد نیست، دیشب هم با استقلال مذاکره کردیم، اما هفته بعد مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین پورمحمدی پس از آخرین نشست استانداردسازی ورزشگاه‌ها با مدیران لیگ برتری درباره استعفای محرم نویدکیا از سرمربیگری تیم مس رفسنجان اظهار کرد: نویدکیا استعفا نداده بلکه اعتراضی به موارد اجرایی داشت.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره مجوز حرفه‌ای این باشگاه گفت: مهم‌ترین مشکل مس رفسنجان مالکیت مشترک است، این شرکت ۵ باشگاه دارد. قرار شده باشگاه مس مالکیت جدا داشته باشد.  

وی در واکنش به پرونده فساد باشگاه مس در دادگستری گفت: اطلاع خاصی ندارم، ۶ الی ۷ نفر اول مربوط به مس بود. بقیه نفرات احضار شده مربوط به باشگاه مس رفسنجان نیست. چون پرونده در کرمان دنبال می‌شود همه افراد احضار شده مربوط به این باشگاه نیستند.

پورمحمدی درباره حفظ منتظر محمد در مس رفسنجان که فصل گذشته به صورت قرضی از استقلال به این تیم آمده بود، عنوان کرد: نویدکیا در خواست حفظ او را داده و باید از المپیک برگردد تا با استقلال صحبت کنیم. رقم رضایتنامه منتظر محمد ۲۰ میلیارد نیست، دیشب هم با استقلال مذاکره کردیم، اما هفته بعد مشخص می‌شود.  

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص جذب امیرارسلان مطهری تأکید کرد: مذاکره ای با او نداشتیم.

ارسال نظر
هلدینگ شایسته