دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پورمحمدی: خطر جدایی نویدکیا وجود دارد/ اطمینان دادم مشکل مالی در طول فصل پیش نمی‌آید

پورمحمدی: خطر جدایی نویدکیا وجود دارد  اطمینان دادم مشکل مالی در طول فصل پیش نمی‌آید
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: این خطر هست که نویدکیا به دیگر پیشنهادهای خود فکر کند ولی من به او این اطمینان را دادم که مشکلی پیش نمی‌آید و می‌تواند بازیکنان مدنظر خود را جذب کند.
کد خبر : 918738

حسین پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره آخرین وضعیت باشگاه مس رفسنجان پس از نایب قهرمانی تیم فوتبال این باشگاه در جام حذفی اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات خیلی طول کشید و از شروع تمرینات تا اتمام مسابقات یک سال درگیر بازی‌ها بودیم و خستگی بیش از حد در باشگاه و تیم داشتیم، با موافقت محرم نویدکیا پنج روز در استراحت هستیم و بعد در مورد فصل آینده تصمیم‌گیری کنیم.

وی در مورد اینکه محرم نویدکیا از باشگاه گل‌گهر سیرجان پیشنهاد دارد و باشگاه مس رفسنجان تحت هر شرایطی سرمربی تیمش را حفظ می‌کند، گفت: به نویدکیا بیش از یک باشگاه پیشنهاد داده‌اند و دو سه تیم لیگ برتری خواهان توافق با او هستند، ارتباطاتی هم با وی گرفته‌اند. اما نویدکیا با باشگاه مس قرارداد دارد و مشکلی برای ماندن پیش روی او نیست. یک سری مسائل مالی بود که خیلی از آنها فصل قبل حل شد. از جمله بدهی‌های انباشته بازیکنان پرداخت شد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خاطرنشان کرد: تنها مسئله نویدکیا بودجه فصل آینده است. او می‌خواهد تیم متوسط به بالا ببندیم و تیم ضعیفی بسته نشود. نویدکیا بودجه عجیب و غریبی نمی‌خواهد و بودجه معقولی در حد لیگ برتر درخواست داده است تا در رده بهتری نسبت به فصل اخیر قرار بگیریم. نویدکیا ماندن خود را منوط به بودجه درخواستی کرده است. ما با شرکت ملی مس صحبت‌ها را کرده‌ایم ولی هنوز بودجه مصوب ما مشخص نشده است. منتظر مجمع شرکت ملی مس هستیم تا بودجه‌های تمامی شرکت‌های زیرمجموعه مصوب شود.  

پورمحمدی در واکنش به اینکه تأخیر در اعلام بودجه ممکن است منجر به این شود که نویدکیا به دیگر پیشنهاد‌های خود نزدیک شود، تصریح کرد: چرا این خطر هست که نویدکیا به دیگر پیشنهادهای خود فکر کند ولی من به او این اطمینان را دادم که مشکلی پیش نمی‌آید و می‌تواند بازیکنان مدنظر خود را جذب کند. موردی نداریم و شاید شرکت ملی مس بودجه‌ای را به تصویب برساند که عدد آن با خواسته باشگاه همخوانی نداشته باشد ولی واقعیت این است که شرکت ملی همیشه کمک کرده و کسری بودجه را تأمین کرده است. به نویدکیا اطمینان دادم که مشکل مالی در طول فصل پیش نمی‌آید. منتظریم تعطیلات تمام شود و آخر هفته جلسه جدیدی برگزار و تعیین تکلیف کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته