دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آموزش ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت در سازمان فنی و حرفه‌ای

آموزش ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت در سازمان فنی و حرفه‌ای
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: در دولت سیزدهم، ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت آموزش در سازمان فنی و حرفه‌ای انجام شده است.
کد خبر : 924616

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ مهرداد عظیمی امروز  در سومین جشنواره ملی مهارت با شعار مهارت، پل کارآفرینی و اشتغال پایدار، گفت: ۶۰ درصد از وظیفه و رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای،  آموزش است و سازمان فنی و حرفه ای جزو مجموعه‌های پیشرو در این زمینه است.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای گفت: بر اساس مشی و هدفگذاری سازمان، مدیران شایسته مطابق با مسئولیت ها، سازمان را به بهترین نحو در مسیر توسعه حمایت و یاری کرده اند.

عظیمی گفت: برای جهش در برنامه‌ها با تلاش سازمان و همراهی دولت و با نگاه بلند مجلس و کمیسیون آموزش مجلس، انتظار ۵۰ ساله سازمان فنی و حرفه ای کشور به پایان رسید و اساسنامه سازمان فنی و حرفه‌ای شامل ۱۸ بند به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه براساس تفکر جهادی درزمانی که مجموعه‌ای در کشور مشکلاتی دارد باید همه فعالانه برای رفع مشکلات به این بخش ها ورود و همکاری کنند، گفت: سازمان فنی و حرفه ای در حوزه توسعه  اشتغال ورود کرده و با عقد قرارداد با معاونت توسعه اشتغال همکاری مناسب انجام شده و در بهار امسال کمترین نرخ بیکاری با عدد ۷.۶ به تایید رسیده است.

به گفته عظیمی، ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت آموزش در سازمان فنی و حرفه‌ای انجام شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته