دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نرماشیری:

بودجه ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان براساس واقعیت تدوین شد

بودجه ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان براساس واقعیت تدوین شد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد که بودجه دوره مالی ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳ این دانشگاه بسیار نزدیک به واقعیت، درست و ایده‌آل تدوین شده است.
کد خبر : 924546

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با دستورکار «بررسی نهایی پیش‌بینی بودجه دوره مالی ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳» برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این نشست با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان به‌لحاظ اقلیم آب و هوایی در شرایط گرم و خشک است، بنابراین باید تدابیر ویژه و کارآمدی برای صرفه‌جویی در مصرف برق از سوی رؤسا و سرپرستان واحد‌های دانشگاهی اندیشیده شود.

کامبیز نرماشیری با اشاره به اینکه رفاه دانشجویان، کارکنان و استادان باید به صورت خاص دیده شود، ادامه داد: کلاس‌های آموزشی ترم تابستان باید در واحدها، مراکز و پردیس‌های آموزشی مانند ترم‌های گذشته برگزار و اهتمام لازم برای واردنشدن خلل در این فرآیند به‌دلیل گرمای هوا برقرار شود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران، مسئولان کارکنان و استادان پیرامون پیش‌بینی بودجه دوره مالی ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳ و برگزاری جلسات بررسی بودجه واحد‌های استان در فواصل متعدد یادآور شد: براساس دقت، توجه علمی صحیح و مطالعات و بررسی‌های منظم پیش‌بینی، بودجه دوره مالی ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بسیار نزدیک به واقعیت، درست و ایده‌آل صورت گرفته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه براساس پیش‌بینی بودجه دوره مالی ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۳ شاخص‌های سند تحول و تعالی دانشگاه و سند آمایش به‌عنوان شاخص هدف لحاظ شده است، ادامه داد: طبق دستیابی به مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر مأموریت‌محور بودن دانشگاه‌ها، برنامه‌ریزی‌ در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بررسی و تحلیل‌های علمی و پژوهشی، برای انجام طرح‌های اقتصادی علمی و دانش‌بنیان و اقدام برای دستیابی به نتایج اثرگذار پیرامون مباحث و ارکان اصلی در جامعه است.

نرماشیری، دستیابی به دانشگاه کارآفرین و مهارتی را رسالت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برشمرد و تأکید کرد: پیش‌بینی بودجه، برنامه دقیقی است که هدایتگر واحد‌ها و مراکز دانشگاهی برای دستیابی به اهداف دانشگاه کارآفرین و مهارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته