دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتشار فراخوان نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان تهران

انتشار فراخوان نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان تهران
نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان تهران با مشارکت گروه‌های فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای استان تهران توسط معاونت هنری سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر : 924471

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان تهران در دو بخش اصلی؛ موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی و بخش موسیقی جهانی شامل کلاسیک غربی و تکنوازی پیانو با مشارکت گسترده گروه‌های فعال موسیقی استان تهران توسط معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد.

گزینش و انتخاب گروه‌های شرکت کننده در مرحله ابتدایی بر پایه نمونه تصویری دریافتی گروه و در مرحله نهایی بر مبنای اجرای حضوری هر گروه در مرحله داوری جشنواره و با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده در فراخوان برای هر بخش انجام خواهد شد. از جمله شرایط ثبت نام و شرکت در جشنواره تکمیل فرم ثبت نام توسط سرپرست گروه و بر اساس اطلاعات صحیح از طریق تارنمای tehran.farhang.gov.ir، ارسال قطعه تصویری اجرای گروه، پارتیتورها، متن اشعار، انتخاب قطعه مورد نظر برای نمونه تصویری در چهارچوب گونه موسیقی و شرایط اختصاصی هر شاخه به انتخاب گروه و ... است.

لازم به ذکر است که شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد. همچنین جوایزی که برای گروه‌های برگزیده در بخش موسیقی ایرانی و جهانی در نظر گرفته شده است، شامل گروه‌های نخست: لوح تقدیر و تندیس جشنواره و جایزه نقدی ۴۰۰ میلیون ریالی؛ گروه‌های دوم: لوح تقدیرجشنواره و جایزه نقدی ۲۰۰ میلیون ریالی؛ بخش ویژه منتخب هیئت داوران و ستاد جشنواره در هر بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی ۲۰۰ میلیون ریالی است. گفتنی است که در بخش پیانو به نفر اول بخش تکنولوژی (سولو): لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی؛ نفر دوم بخش تکنولوژی (سولو): لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی ۲۵ میلیون ریالی؛ نفر اول بخش دونوازی (دوئت): لوح تقدیر و تندیس جشنوار و جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی و نفر دوم بخش دونوازی (دوئت): لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی. تعلق خواهد گرفت. مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، داوری و اعلام گروه‌های راه یافته به جشنواره دوم مهر ۱۴۰۳، اجرای حضوری و داوری نهایی هفته دوم مهر ماه و آئین اختتامیه و اعلام برگزیدگان جشنواره هفته چهارم مهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته