دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زاکانی:

معادلات قدرت در جهان در حال تغییر است

معادلات قدرت در جهان در حال تغییر است
شهردار تهران با بیان اینکه ما نظاره‌گر تحولاتی هستیم که معادلات قدرت در جهان را متفاوت از گذشته خواهد کرد، گفت: در این تحولات از استکبار و بهره‌کشی از مردم توسط قدرت‌های ظالم عبور می‌کنیم.
کد خبر : 924413

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در تم پارک سرزمین تمدن‌ها گفت: امیدوارم مردان، زنان و جوانان این مرز و بوم با حضور در این مکان از این وجهه ویژه بهره‌برداری شده از هنر و نشانگر مقاومت استفاده کنند.

وی ادامه داد: ما نظاره‌گر تحولاتی هستیم که معادلات قدرت در جهان را متفاوت‌تر از گذشته خواهد کرد. در این تحولات از استکبار و بهره‌کشی از مردم توسط قدرت‌های ظالم عبور خواهیم کرد و مقدماتی فراهم خواهد شد که عالم به سمت پایه گذاری و زمینه سازی ظهور کبری و عدالت گستری در جهان خواهد رفت.

زاکانی با اشاره به محتوای به نمایش درآمده در تم پارک سرزمین تمدن‌ها گفت: منطقه ما پیشینه تمدنی ویژه‌ای دارد و امروز نماد مقاومت است. در تم پارک سرزمین تمدن‌ها با کار برجسته هنری تمدن شش کشور محور مقاومت با محوریت فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف به نمایش در می‌آید که در آن تمدن ایران اسلامی با غنای فرهنگی‌اش در کنار تمدن عراق بزرگ و مؤثر در منطقه به همراه تمدن کشور یمن، نماد مقاومت و حریت، در کنار تمدن سوریه مظلوم که در یک دهه گذشته مورد ظلم قرار گرفت و با گوهر مقاومت سرپا مانده است، به همراه تمدن لبنان مقاوم با حزب الله سرافرازش با هدف نشان دادن مظلومیت فلسطین و آزادی قدس شریف به نمایش در خواهد آمد.

شهردار تهران تاکید کرد: در تم پارک سرزمین تمدن‌ها هم تجلی تمدن گذشته کشور‌های اسلامی محور مقاومت را داریم و هم عنصر مقاومت را به عنوان کلید اصلی خروج ملت‌های منطقه از مشکلات به رخ می‌کشیم.

زاکانی در پایان سخنان خود گفت: منطقه غرب آسیا با مقاومت رنگ دیگری گرفته است و امروز غده سرطانی اسرائیل رو به زوال است. ما امیدواریم در این افق بلند نیز که انتهای آن با پیروزی همراه است بتوانیم گوشه‌ای از غم و رنج مردم فلسطین و همه کشور‌های مظلوم دنیا را با هنر به درستی نشان دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته