دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تولید سریال پایتخت ۷ کلید خورد

تولید سریال پایتخت ۷ کلید خورد
بازیگر و سرپرست گروه نویسندگان مجموعه تلویزیونی «پایتخت» از آغاز تولید فصل هفتم این مجموعه پرمخاطب خبر داد.
کد خبر : 924357

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا، محسن تنابنده سرپرست نویسندگان و بازیگر نقش «نقی معمولی» در مجموعه تلویزیونی پایتخت با انتشار یک ویدئوی کوتاه در صفحه شخصی خود ازآغاز ضبط  فصل هفتم این مجموعه خبر داد.

تنابنده روز شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ و در حالی که تهران و بسیاری ازمناطق کشور گرمای بسیار شدیدی را تجربه می‌کردند، ویدئویی را از داخل خودروی خود و در حال حرکت در مسیر جاده تهران به مازندران منتشر کرد. در این ویدئوی کوتاه، نشانگر دمای داخل اتومبیل روی ۱۸ درجه بود و صدا تنابنده نیز روی فیلم بود که می‌گفت: اینجا در «ورسک» دمای هوا ۱۸ درجه است. درحالی که در تهران خرماپزون است! ما می‌رویم که سریال پایتخت۷ را کلید بزنیم.

لازم به یادآوری است فصل هفتم سریال «پایتخت» سه ماه پیش وارد مرحله پیش تولید شد و قرار است فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

آغاز فصل 7 پایتخت/////////

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری نخستین بار به‌عنوان محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، در نوروز سال ۱۳۹۰  روی آنتن این شبکه رفت. با استقبال از این مجموعه، پنج فصل دیگر از آن نیز در سیمافیلم به تولید رسید و به تناوب تا سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت تا به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون تبدیل شود.

سریال پایتخت ۶ در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش شد. پخش قسمت‌های پایانی پایتخت ۶ به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ در ایران به تعویق افتاد و در روز‌های پایانی اسفند ۱۳۹۹ پخش شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته